هفته بیست و دوم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس عصر جمعه با رقابت 64 راس در هفت دور مختلف در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۶۳۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳ 15 January 2016
به گزارش تابناک گلستان  این هفته از رقابت های در مسافت های 1000و 1550 متر برگزار شد و در دور اول مخصوص اسب های ترکمن سه تا شش ساله 8 تا 12 امتیاز اسب امپراطور دریا زودتر از سایرین از خط پایان گذشته و اسب های یوهانا 2 و یازقوش دوم و سوم شدند.
به گفته خبرگزاری ایرنا  اسب های تروبرد داخلی سه تا هفت ساله صفر تا 6 امتیاز برگزار کننده دور دوم این هفته از مسابقات بودند که در پایان اسب های لیدیا ، باول هچ و اف بی جی اول تا سوم شدند و در دور سوم نیز اسب های بای بای ، گل مژگان و ورگلاس در بین اسب های دوخون سه تا 11 ساله هندیکاپ مقام های برتر را کسب کردند.
دور چهارم مخصوص اسب های تروبرد داخلی سه تا پنج ساله هندیکاپ بود که در این دور اسب هچ دیو اول شد و اسب های بوگاتی و اوهایو دوم و سوم شدند و در دور پنجم در گروه اسب های دوخون دوساله 8 تا 14 امتیاز نیز اسب های ساواش ، یاددرگل و نورشهاب به ترتیب زودتر از سایرین از خط پایان گذشتند.
اسب های دوخون دو ساله 16 تا 22 امتیاز برگزار کننده دورششم هفته بیست و دوم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبد بودند که در این دور، گلاسکو، ریحانه و آرزوبالام اسب هایی بودند که به ترتیب اول تا سوم شدند و در دور هفتم در گروه اسب های دوخون دوساله 2 تا 6 امتیاز نیز اسب قزل داغ اول شد و اسب های جان کازاوی و ایرامینم دوم و سوم شدند.
در پایان این مسابقات مبلغ 540میلیون و 750 هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده اهدا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار