پس از انصراف دیروز خجسته از رقابت های انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه و از سوی دیگر اعلام حمایت دکتر علی مطهری از مهندس شراره معدنیان، جایگزین خجسته در این لیست مشخص شد. گفتنی است شراره معدنیان اولین زن شهردار مشهد بوده است.
کد خبر: ۱۸۶۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ 23 February 2016
ایرج محمدی ، مسئول ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه در خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار تابناک خراسان رضوی، گفت: درپی انصراف خجسته از عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی، لست حزب اعتدال و توسعه در حوزه انتخابیه مشهد و کلات دچار تغییر شد که به خاطر احترامی که برای دکتر علی مطهری قائلیم و ایشان در لیست خودشان خانم معدنیان را قرار داده بودند شورای استانی به این نتیجه رسید که ایشان را در این فهرست قرار دهد.
وی در پاسخ به علت وجود لیستهای متعدد در جبهه اعتدال اظهار کرد: این موضوع فقط در جریال اعتدال مشاهده نمی شود و به نظر می‌رسد پس از انتخابات جریان اصلاح طلب و اصولگرا و نیز اعتدال می‌بایست در درون خودشان آسیب شناسی داشته و با بررسی مسائل و گفتگوی درونی برای آینده طرح و ایده بدیعی برای وفاق و همدلی هرچه بیشتر ارائه دهند.
گفتنی است لیست اعتدال و توسعه مشهد چندی پیش با اسامی حسین خجسته، حسین امینی، جواد آرین منش، حمیدرضا امیرحسنخانی و فاطمه جمیلی  منتشر شده بود که با این تغییر اخیر لیست نهایی عبارتست از :

حسین امینی
جواد آرین منش
حمیدرضا امیرحسنخانی
فاطمه جمیلی
شراره معدنیان


از اعلام حمایت مطهری از معدنیان تا تغییر در لیست اعتدال و توسعه مشهد

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
خدا شکر به هیچ کدوم رای ندادم رای هم نیاوردند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار