مدیر کل راه آهن یزد گفت: کمک به توسعه و پیشرفت این خطه از اولویت های این مجموعه در استان یزد است.
کد خبر: ۲۶۱۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸ 17 July 2016
به گزارش تابناک یزد،سید مصطفی داودی در جریان بازدید از روند اجرای دوخطه کردن محور بافق - زرین شهر و احداث پل مسیر اشکذر- چرخاب و ایستگاه راه آهن اشکذر افزود: راه آهن مزایایی همچون ایمنی و ظرفیت بالا، آلودگی اندک و مصرف کم انرژی به سایر وسایل حمل ونقل را داراست.
وی اظهار داشت: خطوط ریلی استان یزد به عنوان یکی از مهم ترین مسیرهای ریلی کشور در مسیر شمال به جنوب محسوب می شود که با دوخطه شدن این مسیر می تواند نقش مؤثرتری در جابجایی مسافر و گردشگران و نیز حمل ونقل کالا داشته باشد.
وی افزود: در نظر داریم با حصار کشی و افزایش درجه ایستگاه راه آهن اشکذر و نیز تخصیص اعتبار جهت تکمیل پل قطار مسیر اشکذر چرخاب شرایط را برای رفاه بیشتر شهروندان فراهم آوریم.
فرماندار اشکذر هم در این بازدید گسترش حوزه حمل ونقل ریلی و صنعت گردشگری را از محرکه های اقتصاد مقاومتی برشمرد و اظهار داشت: در نظر داریم با فراهم نمودن شرایط و زیرساخت های مناسب در شهرستان زمینه را برای رونق بیشتر فعالین اقتصادی و رفاه شهروندان محیا کنیم.
محمدعلی شاه حسینی، اقدامات انجام شده ازجمله تعریض، آسفالت و ساماندهی بلوار دانشگاه به عنوان مسیر ایستگاه راه آهن شهرستان و نیز ایجاد پل با عرض مناسب در جاده اشکذرچرخاب را در همین راستا دانست و ابراز امیدواری کرد با همکاری مجموعه شهرستان و راه آهن استان این پروژه ها هرچه سریع تر به پایان برسد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار