معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: بی احتیاطی در استفاده از بالابر در یک قنادی در سطح شهر قزوین منجر به مرگ یک کارگر قنادی شد.
کد خبر: ۲۷۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳ 10 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی آتش نشانی قزوین قدیر موسی خانی دراین باره اظهارداشت: بی احتیاطی در استفاده از بالابر منجر به مرگ دلخراش فردی ۳۵ ساله در یکی از قنادی های سطح شهر شد.

موسی خانی افزود: در تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت ۱۶ و ۲۹ دقیقه امروز از وقوع حادثه گیرکردن مردی ۳۵ ساله در دستگاه بالابر در یکی از قنادی های سطح شهر خبر داده شد که ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله نیروهای تخصصی امداد و نجات ایستگاه های شماره ۱ و ۲ این سازمان با سه دستگاه خودرو به محل اعزام شدند.

موسی خانی که خود در صحنه حادثه حاضر بود افزود: در جریان این حادثه جوانی حدوداً ۳۵ ساله مشغول استفاده از بالابر بود که ناگهان سرش در بین بالابر در حال حرکت و دیوار کناری گیر کرده و منجر به مرگ دل خراش وی می شود.

وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از رسیدن به محل و ایمن سازی صحنه حادثه بااستفاده ازتجهیزات تخصصی هیدرولیک و ثابت سازی محل بالابر و همچنین تخریب دیواره های کناری نسبت به رها سازی و تحویل شخص به عوامل اورژانس حاضر در محل اقدام کردند که متاسفانه مرگ وی در همان لحظات اولیه وقوع حادثه توسط عوامل اورژانس تایید شد.

وی در ادامه تصریح کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل و تحویل صحنه حادثه به عوامل انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.

موسی خانی بیان کرد: از شهروندان و مالکان اماکن تجاری که از انواع بالابرها استفاده می کنند درخواست کرد با توجه به وقوع حوادث مشابه در طول سال در زمان استفاده از بالابرها، اصول و قواعد ایمنی را کاملا رعایت کرده و همچنین در فواصل دوره ای مشخص نسبت به بازدید فنی بالابرها توسط متخصصان مجرب اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار