دبیر هیات کاراته استان قزوین گفت: تیم شیتوریو هایاشی قزوین با کسب 16 برنز و 9 نقره از رقابت های کشوری که در مشهد مقدس جریان داشت، به قزوین بازگشت.
کد خبر: ۲۹۰۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶ 04 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حمیدرضا داوری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم کاراته قزوین در0 هفدهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی مردان کشور، سبک شیتوریو هایاشی که با حضور 350 کاراته کا از سراسر کشور به میزبانی شهر مقدس مشهد برگزار شد، نتایج درخشانی را به دست آورد.
وی با اشاره به نتایج کاتای انفرادی نونهالان، اضافه کرد: داود صمدی و امیرمحمد صادقی در این بخش موفق به کسب مدال نقره شده و محمدرضا مافی، علی رضا آذربایجانی و آرمین حاجی زاده نیز به نشان برنز دست یافتند.
وی به نتایج به دست آمده در کمیته این بخش هم اشاره و یادآور شد: علی و داود صمدی به همراه آرمین حاجی زاده به ترتیب در اوزان منهای 35، مثبت 55 و 40 کیلوگرم نشان نقره و محمدرضا مافی، امیر علی تجدد، علی رضا آذربایجانی، امیرمحمد صادقی و مجتبی اسکندری به ترتیب در اوزان مثبت 32، منهای 35، منهای 42، منهای 50 و منهای 40 کیلوگرم نشان برنز را از آن خود کردند.
وی با اشاره به نتایج به دست آمده در بخش کاتا نوجوانان، گفت: سهیل حقیقی نژاد در این رده به نشان نقره دست یافت و در بخش کاتای تیمی هم علی و داود صمدی به همراه سهیل حقیقی نژاد به مدال نقره دست یافتند.
وی با اشاره به دست یابی مسعود کاظمی و امید کریم زاده به مدال برنز در کاتا، اضافه کرد: در بخش کومیته نیز مسعود کاظمی و امید کریم زاده به ترتیب در اوزان منهای 76 و مثبت 65 کیلوگرم به نشان برنز و ابوالفضل عسگری نیز در وزن منهای 65 کیلوگرم به نشان نقره دست یافتند.
دبیر هیات کاراته استان قزوین با اشاره به رده سنی امید، گفت: مهدی کاظمی در کاتا و کومیته به ترتیب موفق به کسب نشان های نقره و برنز این رقابت ها شد.
داوری در پایان به نتایج بزرگسالان پرداخت و افزود: محمدرضا صمدی در کومیته و در وزن مثبت 84 به همراه ولی آقاکاشی در وزن مثبت 75 کیلوگرم به دو نشان برنز و محمدرضا صمدی نیز در کاتا به یک نشان برنز دست یافتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار