مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین با اشاره به با اشاره به راهبرد سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: راه‌اندازی بازارچه فصلی بانوان توانمند استان قزوین با هدف حمایت از بانوان توانمند این استان برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۵۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴ 13 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، مریم بیدخام در حاشیه بازارچه فصلی بانوان توانمند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به توانمندی بانوان استان قزوین در تمام زمینه‌ها اظهار داشت: بانوان این استان در تولید محصولات خانگی، صنایع دستی، محصولات ارگانیک، دوزندگی و غیره توانمندی‌های بالایی دارند.
وی با اشاره به مشکلات بانوان توانمند در خصوص فروش محصولات خود افزود: تنها مشکل عمده این بانوان نبود بازار برای فروش محصولاتی است که تولید می‌کنند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: نخستین بار در استان قزوین بازارچه فصلی با همکاری کمیته امداد امام خمینی، میراث فرهنگی، بهزیستی و فرمانداری‌ها راه‌اندازی شده تا بانوان این استان توانمندی‌های خود را عرضه کنند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین عنوان کرد: بازارچه فصلی بانوان توانمند دائمی نبوده و فقط برای ایجاد ارتباط در زمینه فروش تولید محصولات است.
بیدخام با اشاره به راهبرد سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل یادآور شد: راه‌اندازی بازارچه فصلی بانوان توانمند استان قزوین با هدف حمایت از بانوان توانمند این استان در زمینه عرضه تولید محصولات خانگی، کشاورزی و صنایع دستی برگزار شد.
وی با بیان اینکه بازارچه فصلی بانوان توانمند استان قزوین دارای 15 غرفه است، ادامه داد: این بازارچه از 17 شهریور ماه سال جاری آغاز و تا اوایل مهر ماه سال جاری دایر است تا بتواند تعداد بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین اضافه کرد: در این بازارچه توانمندی تمام بانوان استان قزوین در سطوح مختلف و در قالب عرضه محصولات تولیدی به نمایش گذاشته شده است.
بیدخام مطرح کرد: بانوان توانمند استان قزوین می‌توانند با مراجعه به بانک کارآفرینی امید و برای دریافت تسهیلات در زمینه خوداشتغالی اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار