مدیرکل راه‌آهن استان یزد گفت: با تلاش‌های انجام ‌شده سوانح ریلی محدوده راه‌آهن استان 73 درصد کاهش یافته به طوری که این حوادث برای مسافران محسوس نبوده است.
کد خبر: ۳۲۰۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰ 30 October 2016
به گزارش تابناک یزد،سید مصطفی داودی در دیدار با فرماندار یزداظهار داشت: هم اکنون 120 رام قطار بصورت شبانه‌روزی در مسیرهای مرتبط به راه آهن استان یزد در حال عبور و مرور است.
وی ادامه داد: تأخیر قطارهای مسافربری مسیر یزد با برنامه ریزی های صورت گرفته به یک‌ سوم کاهش ‌یافته و برای کاهش هرچه بیشتر تأخیرها تلاش می شود.
فرماندار یزد نیز حمل‌ونقل ریلی را از نظر امنیت و آرامش در جابجایی مسافری و بار دارای اهمیت ویژه‌ای دانست و گفت: استان یزد و بخصوص شهر یزد بواسطه قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی کشور از جایگاه خاصی در حمل‌ونقل مسافر و بار در کشور برخوردار است.
مصطفی سالاری ادامه داد: شهر یزد به‌عنوان شهری تاریخی، گردشگران زیادی را به خود جذب کرده و بخشی از گردشگران داخلی و خارجی با استفاده از خطوط ریلی به یزد سفر می‌کنند.
وی در خصوص تعمیر و نگهداری قطارهای پردیس در مسیر یزد تصریح کرد: موفقیت در برجام زمینه خرید قطعات یدکی و واگن‌های جدید مسافربری را فراهم کرده و امیدواریم شاهد بهبود خدمت‌رسانی به مسافران باشیم.
راه آهن استان یزد به دلیل اتصال به چند راه آهن اصلی کشور از جایگاه ویژه ای در حمل و نقل با و مسافر برخوردار است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار