مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: امید است تعهدات بانک‌های این استان در پرداخت تسهیلات مسکن به خانواده‌های شاهد و ایثارگر محقق شود.
کد خبر: ۳۵۳۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 02 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، غلامرضا حقایق‌پور در جلسه کارکنان مسکن اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگران باید در کوتاه‌ترین زمان صورت گیرد تا رضایت آن‌ها از دریافت خدمات ارتقا یابد.

وی با اشاره به اینکه پرداخت وام مسکن به منظور خانه‌دار شدن جامعه هدف از اهمیت بسزایی برخوردار است، افزود: باید تلاش کرد تا جامعه ایثارگران با احترام و بر اساس اولویت‌بندی به بانک‌ها معرفی شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه این اداره‌کل براساس قانون و قوانین جامعه ایثارگران را به بانک‌ها معرفی می‌کند، اضافه کرد: کارکنان باید در انجام وظایف خود به درستی عمل کنند تا حقی از فردی ضایع نشود.

حقایق‌پور با اشاره به اینکه خانواده‌های شاهد و ایثارگر بهترین بندگان خداوند هستند، گفت: کارکنان باید در تکریم و ارائه خدمات به خانواده شهدا توجه‌ ویژه‌ای داشته باشند.

این مسؤول داشتن سعه‌صدر را از ویژگی‌های کارکنان برشمرد و مطرح کرد: کارکنان باید در خدمات‌دهی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر صبور و برخورد مناسبی داشته باشند تا موجب نارضایتی آن‌ها نشوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه امسال شیوه‌ ثبت‌نام متقاضیان در دریافت وام مسکن تغییر یافته است، خاطرنشان کرد: این تغییر باید با شیوه مطلوب به جامعه ایثارگران انتقال داده شود تا مشکلی برای این قشر به وجود نیاید.

حقایق‌پور یکسان‌سازی ارائه خدمات در بنیاد شهید و امور ایثارگران را امری ضروری دانست و گفت: کارمندان اداره‌کل بنیاد استان قزوین و ادارات شهرستان‌ها باید با هماهنگی و تعامل در زمینه ارائه خدمات‌ به جامعه ایثارگران وحدت رویه داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین با تقویت ارتباط کارکنان اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین می‌توان در ارائه خدمات یکسان به خانواده‌های شاهد و ایثارگر موفق عمل کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خانه‌دار شدن خانواده‌های شاهد و ایثارگر را از مهم‌ترین اهداف این اداره‌کل عنوان کرد و افزود: بانک‌های قزوین باید در پرداخت تسهیلات مسکن به این خانواده‌ها، تعهدات خود را عملی کنند.

حقایق‌پور با تأکید بر اینکه امروز مدیون صبر و مجاهدت شهدا و ایثارگران هستیم، ادامه داد: رفع مشکل مسکن خانواده‌های شاهد و ایثارگر کمترین کاری است که می‌توانیم در برابر زحمات و مجاهدت‌های آن‌ها انجام دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار