رئیس اداره‌ دامپزشکی آبیک خبر داد
رئیس اداره‌ دامپزشکی شهرستان آبیک گفت: بیش از 800 مورد بازدید توسط کارشناسان این اداره در طرح تشدید نظارتی ویژه ایام نوروز 96 ثبت شد که ماحصل این بازدیدها، ضبط 380 کیلو‌گرم فرآورده‌های خام دامی تاریخ گذشته و فاسد بود.
کد خبر: ۴۰۷۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 15 April 2017
به گزارش تابناک از قزوین، مرتضی یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این اداره با به‌کارگیری کارشناسان خود از 15 اسفند سال گذشته تا 15 فروردین سال جاری تعداد 837 مورد بازدید از مراکز عرضه‌ی فرآورده‌های خام دامی، رستوران‌ها، سردخانه، کشتارگاه و مراکز بسته‌بندی در شهرستان آبیک به انجام رسانده‌اند.

وی تصریح کرد: در طی این چهار هفته، واحدهای عرضه‌کننده‌ فرآورده‌های خام دامی، رستوران‌های شهری و بین‌راهی به صورت مکرر مورد بازدید و ارزیابی اداره دامپزشکی شهرستان آبیک قرار داشت و همچنین طی چندین نوبت گشت مشترک با ادارات بهداشت، صنعت و معدن و میراث فرهنگی، اماکن فوق مورد نظارت قرار گرفت.

رئیس اداره‌ دامپزشکی شهرستان آبیک عنوان کرد: ماحصل این بازدیدها، ضبط 380 کیلو‌گرم فرآورده‌های خام دامی تاریخ گذشته و فاسد، سه مورد ارجاع به مراجع قضایی برای رسیدگی به تخلف و پلمب یک واحد متخلف بوده است.

یعقوبی ادامه داد: میزان تخلفات صورت گرفته نسبت به سال گذشته کاهش داشته که نشان از ارتقا سطح بهداشت عمومی در شهرستان آبیک است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار