نعمتی با اشاره به اینکه این دستاوردها به‌راحتی به‌دست نیامده است، خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین گناه امروز، ترک صحنه و برگشتن به‌عقب است و یک گام به‌عقب به معنای اضمحلال دستاوردهای چهار سال گذشته است.
کد خبر: ۴۱۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 06 May 2017
عضو هیئت رئیسه مجلس ‌‌با بیان اینکه کشور باید با عقلانیت اداره شود گفت: ما مخالف بی‌حرمتی و وعده روغین هستیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بهروز نعمتی ‌‌درهمایش جوانان و دانشجویان حجت‌الاسلام حسن روحانی در همدان، با بیان اینکه به طیف جوان کم‌لطفی می‌شود، اظهار داشت: ما در این مکان جمع شدیم تا راه انقلاب و آرمان‌های امام راحل را پیش ببریم و مطمئن هستیم با حضور شما آینده‌ای درخشان پیش روی شما و مردم خواهم بود.

وی با بیان اینکه ما جمع شده‌ایم تا بگوییم از بگم بگم‌ها خسته شده‌ایم و از تهمت‌ها و افتراها باید پرهیز کرد، گفت:‌ راه روشن انقلاب که راه روشن آرمان‌های انقلاب، امام ورهبری است را پیش ببریم. امروز کنار هم جمع شدیم تا منافع ملی کشور را به همه چیز ترجیح دهیم و در راستای منافع ملی کشور با حضوری سرشار از انرژی به آقای روحانی رای دهیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: متاسفانه 8 سال کشور با  ندانم کاری اداره شد و 700 میلیارد دلار از سرمایه‌های کشور به یغما رفت چون عقلانیت در آن نبود و بدترین قطعنامه‌ها در دوران قبل از دولت تدبیر و امید به تصویب رسید و رئیس‌جمهور کشور آنها را کاغذ پاره‌ای می‌دانست.

نعمتی با اشاره به اینکه این دستاوردها به راحتی به دست نیامده است، خاطرنشان کرد: بزرگترین گناه امروز، ترک صحنه و برگشتن به عقب است و یک گام به عقب به معنای اضمحلال دستاوردهای چهار سال گذشته است.

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد دنبال انتخابات آرام و بدون حضور هستند تا سال 84 تکرار شود، گفت: پس ما باید انتخابات پررنگ را دنبال کنیم و با حضوری که مردم خواهند داشت اجازه این اتفاق را نخواهند داد.

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار کرد: انقلاب برای ملت ایران است و همه آنها انقلابی هستند، در همه سردی‌ها و گرمی‌ها حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه مخالف وعده‌های دروغین و وعده‌هایی که هرگز به آنها عمل نخواهد شد، هستیم، افزود: اگر فردی کار اجرایی کرده باشد می‌داند که پرداخت یارانه بیشتر غیر قابل اجراست. براساس سند چشم‌انداز و قانون برنامه افزایش یارانه‌ها امکان‌پذیر نیست.

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه مخالف افرادی هستیم که هر روز برای کشور هزینه‌‌تراشی می‌کنند، خاطرنشان کرد:مخالف لغو کنسرت‌های قانونی و اشغال سفارتخانه‌ها هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار