دستگیری اعضای یک گروه
اعضای یک شبکه گروهک تروریستی و تجزیه طلب کومله شناسایی و دستگیر شده اند
کد خبر: ۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۴ 13 February 2015

براساس گزارش تابناک ارومیه به نقل از بولتن نیوز، اعضای یک شبکه گروهک تروریستی و تجزیه طلب کومله شناسایی و دستگیر شده اند.این شبکه قصد داشت تا در روز 26 بهمن (روز به اصطلاح تاسیس کومله) اقدامات تحریک آمیزی را در برخی مناطق کردنشین کشور انجام دهد که با هوشیاری و اشراف کامل اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان کشورمان، تمامی عوامل این شبکه قبل از هرگونه اقدامی، شناسایی و دستگیر شدند.

این شبکه وابسته به گروهک تروریستی  کومله، در نظر داشتند با نصب و جاسازی باندهای فلش خور در میادین اصلی شهرهای سنندج، سقز، مریوان، بوکان و مهاباد در عصر روز 26 بهمن با پخش فراخوان های تحریک آمیز و تجزیه طلبانه اقدام به آشوب و بلوا نمایند که قبل از هرگونه اقدامی تمامی عوامل اصلی ومرتبطین این شبکه طی عملیاتی غافلگیرانه شناسایی و دستگیر شدند و کلیه تجهیزات و تاسیسات وارداتی این شبکه توقیف و ضبط می شوند.

سربازان گمنام کشورمان با اشراف کامل اطلاعاتی بر کوچکترین تحرکات ایادی استکبار و تفرقه افکنان راه هر نوع تلاش این گروهها برای ناامن کردن مناطق کردنشین ایران را بسته اند و مانع هر نوع اقدام تحریک آمیز این گروهک ها در راستای آشوب طلبی و تشویق مردم فهیم و هوشیار ایران به ایجاد اغتشاش می کنند.

تجزیه طلبان کومله از هر فرصتی برای تحریک احساسات جوانان کرد، استفاده می کنند.

گروهک تروریستی کومله با اغفال و فریب جوانان و همچنین  با سوءاستفاده  از احساسات پاک و بی آلایش شان، قصد بهره برداری های سیاسی و تبلیغاتی از آنها را داشته و این افراد را بازیچه و آلت دست خود برای رسیدن به اهدافشان قرار می دهند.

دستگیری شبکه تروریستی کومله پیش از اقدام تروریستی

در این میان نیز سران مغرض این گروهک ها، همواره سعی دارند تا بر آتش افروزی های همیشگی بیافزایند و از چنین فرصت هایی استفاده کنند و با پخش فراخوان های سران گروه و همچنین انتشار تصاویر و گزارش های جهت دار و کذب، منتشر نمودن اخبار جعلی از اوضاع کردستان و تحریک مردم به پیوستن به آشوب های خیابانی و ... فضای مناطق کردنشین کشور را ناامن جلوه دهند.

در سال ۱۳۵۷، سه گروه چپگرا در هم ادغام شدند و کومله (سازمان انقلابی زحمتکشان کردستان ایران) را بنیانگذاری کردند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار