معاون بهره‌وری اقتصادی اوقاف استان فارس از آغاز احیای سنگ فرش آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین‌بن موسی‌الكاظم(ع) شیراز خبر داد.
کد خبر: ۵۴۶۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 01 January 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا: الیاس رضایی، معاون بهره‌وری اقتصادی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه استان فارس امروز، ۱۱ دی‌ماه گفت: با توجه به بازدید های اخیر حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) و با مشاهده خراب شدن قسمتی از سنگ فرش‌های حرم مطهر، کار بازسازی و احیای سنگ فرش‌های صحن جنوبی این حرم مطهر آغاز شد.
وی افزود: مساحت قسمت‌های در حال مرمت تقریبا ۱۰۰۰ متر مربع برآورد شده است که هزینه احیای آن از محل اعتبارات دولتی و عمرانی حرم ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.
رضایی اظهار كرد: جهت بازسازی سنگ فرش حرم حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) حدود ۳ ماه زمان نیاز است که به یاری خدا در زمان کمتری این امر صورت می‌گیرد.
معاون بهره‌وری اقتصادی اوقاف فارس در پایان با اشاره به بازدیدهای میدانی از بقاع متبرکه سراسر استان گفت: در این بازدیدهای بقاع متبرکه که توسط کارشناسان اوقاف انجام می‌شود، تمامی مشکلات عمرانی امامزادگان در نظر گرفته خواهد شد و با کمک خیرین و همچنین اعتبارات دولتی کار بازسازی آن‌ها انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار