بازیگر سینما و تلویریزیون کشور:
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: قیامت باوری از ارکان مهم خداشناسی است برای نمونه ،کسی که در نماز کاهلی می کند در قیامت باوری کاملا ضعیف است.
کد خبر: ۶۱۲۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹ 29 May 2018

قیامت باوری از ارکان مهم خداشناسی است/شور حسینی با شعور حسینی همراه شود

به گزارش تابناک قزوین، ویژه برنامه ستاد بازسازی عتبات عالیات با عنوان «نشان محبت» دوشنبه شب در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد.

داریوش ارجمند پیش کسوت سینما و تلویزیون  با حضور در این مراسم اظهار کرد: من در رشته تاریخ درس خواندم چرا که باور دارم انسان ها تا تاریخ خود را درک نکند نمی تواند آینده را دریابد ضمن اینکه این تاذیخ است که نسل به نسل می چرخد تا به دست آیندگان برسد در نتیجه تاریخ، چراغ راه آینده هر انسان است از سوی دیگر، از وظایف ماست که در رابطه با امامان معصوم (ع) مطالعه کنیم تا با شناختی عمیق بتوانیم آنان را در دل دوست بداریم.

وی افزود:20 سال پیش با پوشیدن لباس حضرت حمزه در سریال امام علی(ع) به خدمتگزاری مولای متقیان مفتخر شدم به همین ترتیب به لطف و محبت آن حضرت (ع) است که چند سالی است آقایی می کنم.

به گفته ارجمند،وقتی در نقش "مالک اشتر" ظاهر شدم و مورد لطف و محبت مردم قرار گرفتم باید اضافه کنم که بازی در نقش های مذهبی سبب شده که به مطالعه و تحقیق ائمه اطهار بپردازم تا همراه با شوری که برای آن بزرگواران در دلمان نهفته است به شعور و شناخت نیز دست پیدا کنیم.

به گفته وی، حضرت علی (ع) کسی است که در الگو پذیری هم مانند ندارد چرا که بسیاری از اندیشمندان، هنرمکندان و دانشمندان تنها توانستند در یک ساحت موفق و ایده آل شوند اما امیر مومنان  (ع) شخصیتی بزرگ داشت که در همه ابعاد الگویی شاخص و مثال زدنی بوده است.

 این بازیگر سینما و تلویزیون اضافه کرد: اگر می خواهید همسر، فرزند  و پدری خوبی شوید باید از حضرت علی(ع) الگو پذیری کنید.

شور حسینی با شعور حسینی همراه شود

این بازیگر مطرح سینما و تلویزیون اضافه کرد: امام حسین(ع) نمونه ای از انسان کامل است که می تواند راهگشای تمامی انسان ها باشد در نتیجه بهتر است همراه با شور حسینی، شعور حسینی را نیز داشت.

این هنرمند پیش کسوت تصریح کرد: باید قیامت باور شوید زیرا که تا قیامت باور نشوید هیچ یک از اعمال شما در درگاه متعال مورد قبول واقع نمی شود به همین جهت است که خداشناسی هم از قیامت باوری نشات می گیرد به بیان ساده تر،  قیامت باوری از ارکان مهم خداشناسی است برای نمونه ،کسی که در نماز کاهلی می کند در قیامت باوری کاملا ضعیف است.

وی از کمک خیرین به بازسازی عتبات عالیات تقدیر کرد و اظهارداشت: کمک به بازسازی و اجرای طرح توسعه حرمین در عتبات عالیات توسط خیرین حرکتی ماندگار است که فقط نصیب دوستداران و عاشقان امامان معصوم (ع) می شود به همین منظور،  مردم می توانند با این حرکت، سعادت دنیا و آخرت خود را تضمین کنند.

طی این مراسم کمک خیرین به بازسازی عتبات عالیات جمع آوری شد که علیرضا کشاورز رئیس اتاق بازرگانی قزوین مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از سوی واحدهای صنعتی، درخشان از خیرین نیکوکار سنگ فرش صحن خیمه گاه تا تل زینبیه با سنگ مرمر به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع، افتخاری از نیکوکاران استان اهداء دو هزار مترمربع زمین در شهرستان آوج برای بازسازی عتبات را اهداء به پیشگاه امامان معصوم (ع) کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار