مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری:
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد با اشاره به نقش مؤثر زنان در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس گفت: به همین منظور ستاد بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب همراه با برنامه‌های ویژه‌ای تشکیل در استان شد.
کد خبر: ۶۸۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ 04 December 2018

فاطمه دانش یزدی در نشست کارگروه زنان و خانواده اردکان با موضوع تدوین برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب بر لزوم برجسته‌سازی نقش بانوان و مشارکت خودجوش آنان در برهه‌های مختلف انقلاب تأکید کرد.
وی افزود: باید تعریفی جدید از الگوی زن مسلمان که توسط انقلاب ایران ارائه‌شد به مردم جهان معرفی شود.
وی اضافه کرد: به همین منظور برای اولین بار برگزاری کنگره اسوه فاطمی با حضور بانوان شاغل استان در اردکان پیش‌بینی شد تا نقش زنان به‌عنوان طلایه‌داران تحول عمیق ایران برجسته‌تر و شفاف‌تر از گذشته بیان شود.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد تبیین دستاوردها را ضروری دانست و گفت: بیان پیشرفت ها و کارآمدی بانوان در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ضروری است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردکان هم با بیان برخی آثار و نتایج انقلاب در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: انقلاب ایران تحول و پیشرفت‌های گسترده و وسیعی را در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه بانوان ایجاد کرد که دیگر نیازی به ارائه آمارهای مرسوم نیست.
رقیه کرمانیان بابیان اینکه کمیته‌های مربوط به ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در اردکان انتخاب و احکام آن‌ها صادرشد، گفت: برنامه‌های ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید بسیار بهتر و شایسته‌تر از هرسال تدوین و اجرا شود.
همچنین رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی یزد با تأکید بر نقش برجسته زنان در انقلاب‌های تاریخ گفت: برای مثال بدون وجود حضرت زینب ( س) هرگز نهضت عاشورا به این صورت به ما ارائه نمی‌شد و ایشان باید الگوی تمام زنان انقلابی ایران باشند.
حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی بابیان داستان حضرت موسی (ع) به‌عنوان نمونه افزود: همان‌گونه که موسی در تنگنای بسیار دشوار تنها بااراده الهی از دریای نیل گذشتند، ملت ایران نشان دادند در تنگناهای به وجود آمده به مدد خداوند و در پرتو نصیحت‌های حکیمانه رهبری معظم می‌توانند از این مرحله نیز عبور کنند.
وی اظهار داشت: هرچند دشمنان انقلاب عزم خود را جزم کردند که شکست انقلاب را در چهلمین سالگرد آن نشان دهند، اما ملت انقلابی ایران جشن تکامل انقلاب را بسیار باشکوه‌تر برگزار می‌کنند.
بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ها، تولیدات خانگی و سوغات شهرها و یکی از شرکت صنعتی اردکان از دیگر برنامه‌های این نشست بود .
مرکز این شهرستان 98 هزارنفری در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار