جشن گلریزان شهرستان بهاباد با حضور خیرین و مسئولین این شهرستان برگزار شد و مبلغ 1 میلیارد تومان از سوی نیکوکاران این شهرستان اهدا شد.
کد خبر: ۱۱۶۱۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۳ 07 April 2024

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، همزمان با بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان ، جشن گلریزان شهرستان بهاباد با حضور فرماندار ، رئیس دادگستری و جمعی از مسئولین و خیرین این شهرستان برگزار شد.

علی رضا تیموری فرماندار شهرستان بهاباد ضمن تقدیر و تشکر از حضور خیرین در این آیین گفت: آزادی یک زندانی غیر عمد آزادی یک فرد نیست بلکه نجات یک جامعه است زیرا با آزادی یک شخص خانواده وی نیز از آسیب های اجتماعی در امان خواهند بود و امیدواریم امروز شاهد جشنی با شکوه باشیم.

سعید رضاییان رئیس دادگستری شهرستان بهاباد نیز در این آیین با اشاره به کمک های مولای متقیان امام علی(ع) به نیازمندان و گرفتاران گفت: این که خداوند متعال به عده ای قدرتی را داده است که بتوانند در این کار خیر شریک شوند نعمتی است که میتوانند آنها دست های خداوند باشند بر روی زمین و با کمک آنها بسیاری افراد نیازمند از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگردند.

در پایان این نیز سید محمود میرابوالقاسمی دبیر جشن گلریزان این شهرستان به ارائه گزارش در خصوص عملکرد ستاد دیه استان در سال گذشته پرداخت و آیین گلریزان را با حضور مسئولین و خیرین این شهرستان برگزار کرد که مبلغ 1 میلیارد تومان از سوی حاضرین در این جلسه اهدا شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار