استاندار زنجان به ضرورت ارتقای نظام آراستگی در دستگاه‌های اجرایی این استان تاکید کرد و گفت: ظرف یک ماه آینده باید شرایط دستگاه‌ها در شاخص‌های نظام آراستگی به وضعیت عالی برسد.
کد خبر: ۹۲۲۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳ 08 December 2020

فتح الله حقیقی روز سه شنبه در جلسه شورای رهبری توسعه مدیریت استان افزود: یک مدیر هم خودش و هم مجموعه تحت مدیریتش باید آراسته باشد.

وی استفاده درست از امکانات موجود را از لوازم آراستگی در مجموعه اداری عنوان کرد و ادامه داد: برخی از دستگاه‌ها آنقدر لوازم و امکانات دارند که نمی‌دانند که چگونه آنها را در مجموعه بچینند.

حقیقی اظهار داشت: با اینکه مدت طولانی است که تاکید شده ادارات از کاغذ در مکاتبات استفاده نکنند ولی در برخی دستگاه‌ها به صورت تلنباری کاغذ مورد استفاده قرار می گیرد.

رامین میرزایی، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان نیز در این جلسه به نتایج بررسی وضعیت شاخص های نظام آراستگی در دستگاه‌های اجرایی این استان اشاره کرد و گفت:  در ۴۸ سازمان و دستگاه اجرایی مورد بررسی، هفت دستگاه در سطح عالی، ۱۰ دستگاه در سطح خوب، ۲۰ دستگاه در سطح متوسط و ۱۱ دستگاه در سطح ضعیف بودند.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح تربیت نیروهای جوان برای تصدی پست های مدیریتی در استان اشاره کرد و گفت: این حرکت در واقع تربیت نیرو برای استان است.

وی خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم به انجام کارها سرعت و نظم و دقت بدهیم باید از ظرفیت نیروهای جوان بهره بگیریم.

به گزارش ایرنا بر اساس اعلام سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان تاکنون از ۳۶ جوان واجد شرایط معرفی شده از سوی دستگاههای اجرایی که موفق به سپری کردن دوره های آموزشی شدند، ۱۷ نفر در پست های مدیریتی استان منصوب شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار