۵۹ قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف و ضبط ۵۹ قبضه سلاح غیرمجاز و دستگیری ۵۵ نفر در این رابطه، عملیات‌ پلیس در ۲ روز گذشته در سطح خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۵۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵ 31 January 2022

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمدصالحی روز دوشنبه با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی، بیان کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی خوزستان و اجرای طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز، با برنامه ریزی مناسب و ارایه راهکارهای اجرایی موضوع به صورت مستمر در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار دارد.

وی افزود: پلیس اطلاعات امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی و تلاش مستمر در سطح خوزستان در ۴۸ ساعت گذشته در چندین عملیات منسجم، پی در پی و موفق، ۵۵ نفر از عاملان تیراندازی‌های غیر مجاز و دارندگان سلاح غیرمجاز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۱۷ قبضه سلاح جنگی و ۴۲ قبضه سلاح شکاری و در مجموع ۵۹ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه ۵۶۹ عدد انواع فشنگ مربوطه کشف شد.

سردار صالحی بیان کرد: پلیس با کسانی که نظم و آرامش عمومی را خدشه‌دار و باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شوند، قاطعانه برخورد می‌کند و با افراد خاطی هرگز مماشات نخواهد کرد.

فرمانده انتظامی خوزستان پیش از این در ۱۵ دی گذشته از کشف ۹۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز با اجرای طرح چهار روزه جمع‌آوری سلاح و مهمات‌ و دستگیری ۷۵ نفر از عوامل تیراندازی در سطح استان خبر داده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار