عدم محدودیت برای استفاده از لباس فرم قدیمی

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجبار در تهیه لباس فرم دانش‌آموزان در این استان منع قانونی دارد.
کد خبر: ۱۱۰۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸ 13 June 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، "جلال رحیمی بیدک" در درجلسه ساماندهی تعیین لباس فرم مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ افزود : دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی می‌توانند از لباس فرم مدارس سال گذشته در سال تحصیل جدید استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح رنگ و مدل لباس فرم دانش آموزان تا سه سال قابل تغییر نخواهد بود، اظهارکرد: دانش آموزان می‌توانند از لباس‌های فرم سال گذشته استفاده کرده و اجباری در تهیه لباس فرم جدید ندارند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تبعیت کردن مدارس دولتی و غیردولتی از مصوبات جلسه تعیین لباس فرم در مدارس خاطرنشان کرد: هیچ مدیری حق بستن قرارداد با واحد‌های تولیدی را ندارد.

رحیمی بیدک بستن هر گونه قرارداد با واحد‌های تولیدی برای دوخت و تهیه لباس فرم مدارس را بر عهده انجمن اولیا و مربیان مدرسه دانست و تصریح کرد: تولید کنندگان لباس فرم مدارس باید به موقع و تا قبل از بازگشایی مدارس لباس‌ها را به دانش آموزان تحویل دهند.

وی بر قیمت گذاری لباس فرم توسط صنعت معدن و تجارت تاکید و بیان کرد: لباس‌ها باید با قیمت مشخصی به اولیای دانش آموزان اطلاع رسانی شده و در صورت استفاده نکردن خیاطان از پارچه مصوب و یا دوخت نامناسب، موظف به پرداخت خسارت به دانش آموزان هستند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه به لزوم متحد الشکل بودن البته دانش آموزان از لحاظ طرح رنگ و کیفیت در سراسر استان اشاره کرد وگفت: هیچ مدیری حق بستن قرارداد با واحد‌های تولیدی را ندارد و این وظیفه به عهده انجمن اولیا و مربیان مدرسه خواهد بود.
میلاد نوشادی گفت: تولید کنندگان لباس‌ها باید به موقع و تا قبل از مهرماه حداکثرتا ۲۵ شهریور ماه زمان بازگشایی مدارس لباس‌ها را به دانش آموزان تحویل دهند.
وی با بیان اینکه قیمت مصوب توسط صنعت معدن و تجارت اعلام خواهد شد گفت:نصب قیمت در دید عموم الزامی است.
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش وپرورش استان در پایان تاکید کرد: در صورت استفاده نکردن خیاطان از پارچه مصوب و یا دوخت نامناسب خیاطان متخلف موظف به پرداخت خسارت به دانش آموزان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار