فرماندار ورامین:

جشن نیکوکاری انفاق در جامعه را تقویت می کند

فرماندار ورامین گفت: برگزاری جشن نیکوکاری باعث تقویت فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه شده و ارتباطات انسانی را گسترش می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱ 07 March 2015
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ورامین، محسن خوانساری اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف اجرای مراسم جشن نیکوکاری، تقویت فرهنگ انفاق و نیکوکاری میان آحاد جامعه و فرهنگ‌سازی این امر مهم در جامعه است، فرهنگی که باعث می‌شود نیازمندان نیز از مواهب الهی برخوردار شوند.

وی گفت: دین مبین اسلام نیز همواره به احسان و نیکوکاری و دستگیری از نیازمندان تأکید داشته است و براین اساس است که ملت ایران در ایام پایانی سال تلاش می‌کنند تا دیگران را در دارایی‌های خود شریک کرده و از آنان دستگیری کنند.

فرماندار ورامین تصریح کرد: مردم با شرکت در جشن نیکوکاری، به دستورات و آموزه‌های دین مبین اسلام در توجه و دستگیری از نیازمندان عمل می‌کنند و به این واسطه فاصله‌های طبقاتی را برطرف و فقر را از جامعه اسلامی دور می‌سازند.

فرماندار ورامین تأکید کرد: فرهنگ انفاق باید در جامعه به‌ویژه در میان جوانان و آینده‌سازان ایران اسلامی نهادینه شود تا به این واسطه آینده درخشانی برای جامعه اسلامی پدید آید.

خوانساری بیان داشت: امروز به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و تشکیل نهادهای حمایتی نظیر کمیته امداد حضرت امام (ره) بسیاری از مشکلات افراد نیازمند مرتفع و زمینه لازم برای توانمندی و استقلال آنان فراهم شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار