رئیس مجمع نمایندگان گیلان در گفت‌وگو با تابناک:

اسرائیل و آمریکا در موقعیتی ناامن‌تر از گذشته قرار دارند

گروه استان‌ها- نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی های وضعیت امنیتی اسرائیل و آمریکا، گفت: اسرائیل و آمریکا  اکنون در موقعیت ناامن‌تری نسبت به گذشته قرار دارند و با چالش‌های امنیتی بیشتری مواجه خواهند شد.
کد خبر: ۱۱۸۵۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۰ 29 September 2024

مهرداد گودرزوند چگینی در مصاحبه با خبرنگار تابناک " گیلان " ضمن اعلام حمایت مجلس شورای اسلامی از مردم و امت حزب‌الله لبنان، اظهار داشت: حزب‌الله قوی‌تر و مستحکم‌تر از گذشته به کار خود ادامه خواهد داد و ایران همچنان حامی مقاومت است.

 

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان حامی اصلی مظلومان جهان، تمام تلاش خود را برای پایداری مقاومت در برابر تجاوزات اسرائیل و دیگر دشمنان منطقه به کار خواهد بست.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به تحولات اخیر منطقه و افزایش تجاوزات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مردم و امت حزب‌الله لبنان خواهد ایستاد.

 

گودرزوند چگینی با اشاره به مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی " مدظله‌العالی "، مبنی بر ساختار مستحکم و پایداری که مقاومت باید برای حفظ اقتدار خود داشته باشد، افزود: ایران همواره در کنار مظلومان ایستاده و تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت محور مقاومت به کار خواهد گرفت.

 

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حملات اخیر اسرائیل به مناطق مسکونی بوده و این اقدام نشانه ضعف رژیم غاصب اسرائیل است،  گفت: اسرائیل در آرامش نخواهد بود.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با بیان اینکه این اقدام نشان از ضعف رژیم صهیونیستی است که به جای درگیری‌های مرزی، اقدام به بمباران مناطق مسکونی کرده است، تصریح کرد: تلاش اسرائیل تنها برای برجسته کردن حضور خود در عرصه بین‌المللی است.

 

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی های وضعیت امنیتی اسرائیل و آمریکا، گفت: اسرائیل و آمریکا  اکنون در موقعیت ناامن‌تری نسبت به گذشته قرار دارند و با چالش‌های امنیتی بیشتری مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/ع

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار