محورهای پیشنهادی برای مناظره کاندیداها

استاد مالک رضایی از اعلام آمادگی کاندیدایی به رغم لحن خاص برای مناظره ابراز خرسندی کرد

مالک رضایی با بیان اینکه مناظره و گفتگو می تواند در تالار همایش یکی از دانشگاههای مرکز استان بر گزار شود گفت: گرایشهای تخصصی مدیریت برنامه، مرتبط با موضوع مناظره تعیین می شود و همه گفتگوها با محوریت گفتمان دانشگاهی و با اتکا بر وظایف و نقش عملی پارلمانی مناظره خواهد بود ...
کد خبر: ۱۶۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰ 14 January 2016

در پی دعوت مالک رضایی از کاندیدا های حاضر در صحنه رقابت انتخاباتی حوزه انتخاباتی اردبیل ، نیر، نمین و سرعین برای مناظره در جهت استاد مالک رضایی از اعلام آمادگی کاندیدایی به رغم لحن خاص برای مناظره  ابراز خرسندی کردکمک به ارائه شناخت کافی از کاندیدا ها برای مردم ، یکی از کاندیداهای این حوزه انتخابیه برای انجام این مناظره اعلام آمادگی کرد.

به گزارش تابناک اردبیل، مالک رضایی از اعلام آمادگی یکی از کاندیداها برای مناظره به رغم لحن غیر متعارف او که گفته است " مالک برای مناظره آماده باش" ابراز خرسندی کرد و گفت: غرض اصلی گفتمان دانشگاهی که سرلوحه کار مجموعه ما می باشد این است که گلستان گفتگو در این عرصه گلهای صد رنگ بیاورد نه اینکه با لحن های غیر متعارف و غیر علمی ، همسایه در جنگ بیاورد .

رضایی گفت: به رغم آن اعلام می نمایم که هر جلسه مناظره ، با موضوع مشخصی برگزار خواهد شد و یکی از اساتید دارای مدرک دکترا با گرایش تخصصی مرتبط در هر موضوع ، مدیریت و اجرای مناظره دوطرفه را به عهده خواهد گرفت .

ایشان افزود: با توجه به استقرار بیش از چهل نفر از اساتید دانشگاهی با گرایشهای مختلف تخصصی در مجموعه ما ، می توان از قابلیت و توان آن اندیشمندان برای مدیریت برنامه مناظره ها بهره برد ، اما چنانچه طرف متاظره، دغدغه جانبداری آنها را داشته باشد می توان برای انجام این مسئولیت حساس از اساتید مرکز دعوت کرد.

رضایی با بیان اینکه مناظره و گفتگو می تواند در تالار همایش یکی از دانشگاههای مرکز استان بر گزار شود گفت: گرایشهای تخصصی مدیریت برنامه، مرتبط با موضوع مناظره تعیین می شود و همه گفتگوها با محوریت گفتمان دانشگاهی و با اتکا بر وظایف و نقش عملی پارلمانی مناظره خواهد بود ، طبعا حضور مستمعین خصوصا دانشگاهیان و دانشجویان بر غنای بحث خواهد افزود . اما مدیریت برنامه نقش تمام کننده در اداره جلسه گفتگو و جلوگیری از خروج بحث از محدوده علمی و اصول مناظره خواهد داشت .

مالک رضایی ادامه داد: در هر مناظره صرفا موضوع اعلام شده مورد گفتگو قرار خواهد گرفت ، قضاوت ذهنی مستمعین قطعا قابل احترام است اما جهت حفظ انسجام همایش ، هیچ سوت زدن و کف زدنی از طرف کسی در خلال برنامه ضرورتی ندارد . لیکن ضبط برنامه و پخش آن در شبکه های مجازی امر لازم و مفیدی است. موضوعات هر جلسه مناظره ذیلا اعلام می گردد :

1- ابعاد هژمونوتیک سیاست خارجی ایران در سطح منطقه ای و بین المللی و رویکرد بین المللی به سیاستهای خارجی ایران با در نظر گرفتن دیپلماسی جدید ایران در مذاکرات هسته ای ، با مدیریت و اجرای یک نفر از اساتید دکترای روابط بین الملل.

2- بررسی ابعاد نظری و عملی توسعه متوازن با رهیافتهای عملگرايانه و راهبردی در سطح ملی و استانی با مدیریت و اجرای یک نفر از اساتید دکتر ای اقتصاد

3- مبانی نظری اصلاح طلبی ، اصول گرایی ، اعتدال و رهیافتهای آتی آن ، در سیاست کشور با مدیریت و اجرای یک نفر از اساتید دکترای علوم سیاسی

4- ابعاد نظری توسعه اقتصادی با محوریت موضوعات بین المللی ، ملی و جهانی شدن و قواعد تجارت جهانی و با در نظر گرفتن پتانسیلها وموانع توسعه در کشور و استان با مدیریت و اجرای یک نفر از اساتید دکترای اقتصاد یا مدیریت

5- الزامات و ضرورتها ی اقتصادی پسا بر جام و تاثیر آن بر ابعاد توسعه ملی و استانی با رویکردهای دیپلماسی جدید ایران در مذاکرات هسته ای با مدیریت یک نفر از اساتید دکترای علوم سیاسی .

6- همبستگی ملی و انسجام اجتماعی در ابعاد ملی و استانی با مدیریت یک نفر از اساتید دکترای جامعه شناسی .

مالک رضایی در خاتمه اضافه کرد: همه مباحث در چهارچوب گفتمان علمی ، و با رهیافتهای راهبردی و عمل گرایانه و در عین حال با نگاه ملی و استانی خواهد بود . مناظره به طریق محفوظات ذهنی و بدون روخوانی متنی از روی نوشته خواهد بود. هرجلسه گفتگو دو ساعت به طول خواهد انجامید و زمان جلسه به طور مساوی به طرفین گفتگو تخصیص خواهد یافت . جمع بندی گفتگو به طریق مدیریت جلسه انجام خواهد گرفت .

مالک رضایی تصریح کرد: طبعا پارادايم های مناظره در هر موضوع در حین گفتگو مشخص خواهد شد و نیازی به ذکر پیشاپیش آن نمی باشد . با شرایط اعلام شده اعلام آمادگی مجدد کاندیدای محترم البته اینبار با لحنی محترمانه و علمی مزید امتنان است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
بنظرم کسی نمیتونه در مقابل علم و بلاغت ایشون دوام بیاورد
مظاهری دانشجوی دکترا و یک اردبیلی ساکن اصفهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
برخی از مواردی که برای مناظره مطرح کردین در مواردی ربطی به وظایف نمایندگی ندارد. آرزو می کنم روزی اهل فن که از قضا به جهت نداشتن پول وارد گود رقابت نمیشن وارد کارزار بشن و هر کسی در جایگاه خودش باشه. هر چند شما قطعا در لیست کاندیداهای موجود در بالای لیست قرار دارین. و من الله توفیق
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
مالک آماده مناظره باش هیچ دست کمی از مالک آماده ی جنگ باش نداره!!!مناظره یعنی گفت و گو یعنی نظرهای متفاوت در مورد موضوعهای متفاوت.ولی با این لحن معنایی جز جنگ و خونریزی نداره!!!
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
آقای پورمجید شما که اینقدر با آقای رضایی هماهنگ هستید لطف کنید و ترتیب برگزاری مناظره را مشخص فرمایید در غیر این صورت شائبه طرفداری از ایشان و به نوعی بنگاه سخن پراکنی برای استاد رضایی تلقی می شوید اصولا برگزاری مناظره از عهده خود کاندیداها خارج است باید یک مرکز علمی یا رسانه ای برنامه مناظره را ترتیب دهد مطمئن باشید در این صورت حتما کاندیداها از فضای مناظره هم استقبال خواهند کرد .این کار شما بیشتر جنبه تبلیغی برای آقای رضایی دارد و مشابه رفتار یکی از نمایندگان است که مثلا برنامه ای و نشستی به اصطلاح تخصصی برای بررسی ابعاد منطقه آزاد تجاری اردبیل با حضور حامیان خود ترتیب داده بود و بعدا اعلام کردند که هیچ یک از شش نماینده دیگر در آن نشست خضور نیافتند در حالی که یرنامه از اساس یک شوی تبلیغی بود برای آن نماینده محترم . موفق باشید.
مدیر پایگاه  سایت تابناک اردبیل: از حوزه های انتخابیه پنج گانه استان هفت نماینده به مجلس راه پیدا خواهند کرد و تلاش ما این است که  همگی ضمن داشتن تعهد لازم ، از وزنه های علمی و سیاسی واجرایی و صاحب صلاحیت حرفه ای  باشند و قصد ما صرفا تبلیغ به نفع یک فرد یا جناح خاص نیست
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
تابناک عزیز تشخیص این امر ( صلاحیت کاندیداها از هر نظر ) بر عهده دستگاههای نظارتی و هیات های اجرایی است که باید کاندیداها از تعهد و وزنه های سیاسی و صلاحیت حرفه ای برخوردار باشند که نهایتا این تایید صلاحیت ها به انتخاب صحیح مردم کمک خواهد کرد نه سایت شما و دیگران .... لطفا رعایت بفرمایید و ایضا درخواست میگردد در صورت برگزاری هرگونه مناظره ( که انشاالله شما هم نقش خواهید داشت ) اطلاع رسانی هم بفرمایید .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
ادم اينقدر هو خودش را به خاطر ديگري كوچك و حقير نميكند/فقط براي ... ! لقب استاد دادن به يك نفر معنايش چيست؟خجالت بكش برادر ...
مدیر پایگاه سایت تابناک اردبیل: خب در توانمندی علمی ایشان تقریبا شکی نداریم 
پرهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
مناظره صرفا"درجهت تقابل گفتمان ها وشناخت مکفی مردمان ارکلیه کسانیکه وارداین گودشده اند میتواندابزارمناسبی باشد چراکه نه؟ پیشنهادمیشود صداوسیما پاپیش بگذار د وکلیه برنامه هایش را جهت تبیین معیارهاوشاخص ها وگفتمان کاندیداها اختصاص دهد تازمینه شناخت کافی وانتخاب اصلح ترین هافراهم شود .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
مدیر سایت چرا متن ارسالی بنده را منتشر نکردید شما دارید اصلاح طلبان را در سایت منتسب به ... تبلیغ میکنید من حتما موضوع را پیگیری میکنم مسول دفتر ایشان در اردبیل را پیدا کرده ام و موضوع را مطرح خواهم تا نتیجه بگیرم
مدیر پایگاه سایت تابناک اردبیل: لطفا بفرمایید و در حوزه اختیارات خودتان پیگیری کنید  ... 
سیامک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
واقعا در توانمندی و پاک دستی ایشان هیچ شکی نیست و دوست و دشمن اخلاق مداری و توان علمی برنامه محوری ایشان را قبول دارند.
حضور ایشان غنیمتی ست برای اردبیل و حتی کل استان...
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار