‌معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان

پیش بینی تولید بیش از 240 هزار تن شیر خام در استان

ناصر نجیب‌زاده معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: لرستان یکی از مناطق مهم دامپروری کشور است و هرگونه سرمایه‌گذاری در این بخش می‌تواند به توسعه و رونق اقتصادی منطقه منجر شود.
کد خبر: ۱۸۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵ 16 February 2016

ناصر نجیب‌زاده در گفت‌وگو باخبرنگارتابناک ، گفت: لرستان یکی از مناطق مهم دامپروری کشور است و هرگونه سرمایه‌گذاری در این بخش می‌تواند به توسعه و رونق اقتصادی منطقه منجر شود.

وی افزود: در همین راستا فعالیت‌هایی در استان صورت گرفته و منجر به تولید فرآورده‌های دامی زیادی شده که تولید شیر خام یکی از این موارد است.

نجیب‌زاده با اشاره به تولید شیر خام استان در سال گذشته عنوان کرد: پارسال میزان تولید شیر در لرستان، 234 هزار و 890 تن بوده و در زمینه پرورش گاوهای شیری مشکلی در استان وجود ندارد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان اظهارکرد: همچنین پیش‌بینی می‌شود امسال 241 هزار و 9 تن شیر خام در استان تولید شود که بیشترین میزان تولید مربوط به خرم‌آباد و بروجرد است.

این مسئول یادآوری کرد: در حال حاضر مردم به سمت لبنیات فله‌ای سوق پیدا کرده‌اند که این موضوع پیامدهای منفی خود را به همراه خواهد داشت.

ناصرنجیب زاده تصریح کرد: از طرفی نیز حذف شدن لبنیات از سبد مصرف خانوار ضربه مهلکی به سلامت جامعه وارد خواهد کرد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار