پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا، از صبر و پایداری خانواده‌های معظم شهدا تجلیل کردند.
کد خبر: ۱۹۶۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱ 10 March 2016
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا، از صبر و پایداری خانواده‌های معظم شهدا تجلیل کردند. متن پیام آیت‌الله مجتهد شبستری و دکتر جبارزاده به این شرح است:

22 اسفند ماه، سالروز صدور فرمان بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و نام‌گذاری این روز به عنوان روز بزرگداشت شهدا، نقطه عطفي در تاريخ انقلاب اسلامي است.

شهید و شهادت زيباترين، بالنده‌ترين و نغزترين واژه‌ها در فرهنگ اسلامی و تداعي‌گر ايثار و از خود گذشتگي شهیدان سرافراز در دفاع از اسلام و انقلاب مي‌باشد. مقام معظم رهبري همواره بر زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا تاكيد کرده و مي‌فرمايند: ياد شهيدان نبايد از ذ هنیت‌ها خارج شود و به عنوان يك فرهنگ بايد در جامعه ما نهادينه گردد و به نسل‌های آینده منتقل شود.

شهيدان با الهام از مولا و مقتداي خود حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) و با نثار گرانبهاترين متاع خويش به درگاه معبود، چه زيبا و عاشقانه دين خود را به اسلام و انقلاب ادا كرده و چه سربلند از امتحان الهي بيرون آمدند. بدون تردید امنیت، رفاه، پیشرفت و توسعه کنونی ایران اسلامی، مرهون خون‌های پاک و مقدس این عزیزان است.

اينجانبان ضمن گرامی‌داشت این روز بزرگ و اداي احترام به روح بلند و ملكوتي امام راحل (ره)، شهدای انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس، اخلاص، صبر و پايداري خانواده‌هاي معظم شهدا در سرتاسر استان ولایتمدار آذربایجان شرقی را ارج نهاده و اميدواریم خداوند سبحان توفيق خدمت‌گزاري و پاسداري از خون شهيدان بزرگوار را در سایه پیروی از منویات مقام معظم رهبری به همه ما و مردم متدین و شهیدپرور استان عنايت فرمايد.


محسن مجتهد شبستری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز                       اسماعیل جبارزاده
                                                                             استاندار آذربایجان شرقی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار