استاندار با کارگران آمد/ همه بیایند

سیزده درصد افرادی که در دوره اول در آذربایجان شرقی توفیق حضور نداشتند,تا این لحظه پای صندوق های رای آمدند

دکتر جبارزاده,استاندار آذربایجانشرقی به همراه جمعی از قشرهای مختلف کارگری در مسجد آیت الله انگجی حضور یافته و رای شان را به صندوق انداخته اند.
کد خبر: ۲۲۰۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ 29 April 2016
به گزارش تابناک تبریز،دکتر جبارزاده,استاندار آذربایجانشرقی به همراه جمعی از قشرهای مختلف کارگری در مسجد آیت الله انگجی حضور یافته و  رای شان را به صندوق انداخته اند.


استاندار آذربایجان شرقی اذعان داشت:از همه ی اقشار مختلف تقاضا داریم که به پای صندوق های رای حضور یابند و همانند سال های پیشین درصد مشارکت استان را در رای گیری بالا ببرند .

 دکتر جبارزاده افزود:هفته جاری,هفته کارگر است و فردا روز کارگر است و تمام کارگران جامعه کارگری و برای افزایش مشارکت و نیل به اقتصاد مقاومتی حضور پرشور در پای صندوق های رای داشته باشند


استاندار با تشکر از ستاد انتخابات گفت:تمام عوامل اجرایی انتخابات بعد از نماز  صبح,حوزه ها  رای را اماده  و  تجهیز کردن  و از  هشت صبح درها باز است بروی مردم .

 استاندار گفت؛براساس اعلام ستاد انتخابات,تا اکنون  سیزده درصد  افرادی که در مرحله اول توفیق شرکت در انتخابات نداشتند در پای صنوق تا حضور به عمل آورده و با رای شان تیری بر چشم دشمن زدند  
و امیدواریم تا کسانی که تا حال رای نداند با آمدن به پای صندوق,تیرهای را به چشم بدخواهان نظام مثل انتخابات دیگر بزنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار