ملی پوش شدن 7 ورزشکار گچسارانی

رئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از دعوت هفت ورزشکار این شهرستان به تیم‌های ملی خبر داد.
کد خبر: ۲۵۲۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴ 28 June 2016
محمد حبیبی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با بیان اینکه همواره از استعدادها و توانمندی‌های ورزشکاران گچسارانی سخن گفته‌ایم، اظهار کرد: ورزش گچساران طی سال‌های اخیر تاکنون سیر صعودی و توسعه‌ای پرشتاب پیدا کرده است.

وی افزود: طی سال‌های اخیر تاکنون ورزشکاران زیادی از گچساران به اردوهای تیم ملی دعوت شده‌اند که این امر نشان‌ دهنده رشد ورزش در این شهرستان است.

رئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه طی روزهای اخیر سهیل صالحی یکی از بازیکنان تیم نفت و گاز گچساران با سابقه عضویت در تیم ملی جوانان به تیم تراکتورسازی تبریز دعوت شده و از فصل آینده برای این تیم توپ می‌زند.

حبیبی‌نژاد از دعوت چهار بازیکن تیم هندبال نفت و گاز گچساران به تیم ملی خبر داد و گفت: محمد قاسمی، کیانوش پالاد، حسین صالحی و مهرداد صائب چهار بازیکن تیم هندبال نفت و گاز گچساران هستند که به اردوی تیم ملی هندبال دعوت شده‌اند.

وی از دعوت سه بازیکن تیم واترپلوی نفت و گاز گچساران به تیم ملی خبر داد و گفت: ، پیمان اسدی، امیرمحمد پرهون و حسین خالدی تبار سه جوان ملی‌پوش تیم نفت و گاز گچساران هستند که به دور جدید اردوهای تیم ملی جهت شرکت در مسابقات آسیایی دعوت شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار