آئین تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم برگزار شد

آئین تجلیل از خانواده های شهدای دانشجوی مدافع حرم با حضور گسترده مسئولان استانی ، خانواده های شهدا، دانشجویان و استادان دانشگاه روز چهارشنبه در تالار دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷ 09 February 2017
 
به گزارش تابناک اردبیل،آئین تجلیل از خانواده های شهدای دانشجوی مدافع حرم با حضور گسترده مسئولان استانی ، خانواده های شهدا، دانشجویان و استادان دانشگاه روز چهارشنبه در تالار دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در این آئین گفت: شهید مدافع حرم هاشم دهقانی نیا دانشجوی تربیت بدنی این دانشگاه بود و امروز از تندیس این شهید والامقام رونمایی شد و دانشکده تربیت بدنی دانشگاه نیز به نام این شهید سرافراز مزین می شود.
 
علی شامل افزود: شهید مدافع حرم علی آقایی هم دانش آموخته رشته مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل بود و در آینده نزدیک با رونمایی از تندیس آن دانشکده فنی
مهندسی دانشگاه به نام این شهید والامقام نامگذاری خواهد شد.
 
وی دانشگاه آزاد اسلامی را ثمره انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی امروز یکی از بزرگترین دانشگاه های در جهان است.
 
وی با اشاره به جایگاه رفیع شهدا بیان کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم و تا آخر عمر باید قدردان شهدای عزیز و خانواده آنها باشیم چرا هرچه داریم از شهدا داریم.
 
شامل گفت: شهدا و خانواده های آنها به آئین های تجلیل و گرامیداشت نیاز ندارند بلکه ما نیازمند شهدا هستیم تا با الگو قرار دادن آنها در دنیا و آخرت عاقبت به خیر باشیم.
 
پخش کلیپ، نماهنگ، مداحی، قرائت شعر و وصایای شهدا از جمله برنامه های این آئین بود و در پایان با اهدای لوح از خانواده های شهید دهاشم دهقانی نیا و شهید علی آقایی تجلیل شد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار