نقدیم لایحه بودجه شهرداری اردبیل به شورای شهر

کد خبر: ۳۷۸۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 15 February 2017

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل صبح امروز در آیین تقدیم لایحه بودجه سال ۹۶  شهرداری، مناطق و سازمان‌های وابسته به شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار کرد: بودجه سال ۹۶ با اعتبار ۵۲۸ ملیارد تومان و رشد ۶۸ درصدی  نسبت به سال گذشته پیش‌بینی شده است.

حمید لطف‌الهیان یادآور شد: ۶۸ درصد بودجه پیش‌بینی شده عمرانی و ۳۲ درصد آن جاری است.

وی عنوان کرد: ۴۵۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد تومان انجام خواهد شد.

شهردار اردبیل به پروژه‌های در اولویت قرار داده شده توسط شهرداری اردبیل در سال 96 اشاره کرد و گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری که قرار است با تداوم عملیات اجرایی، در مناسبت‌های مختلف مورد بهره‌برداری قرار گرفته و تقدیم شهروندان اردبیلی شود.

لطف‌اللهیان همچنین بر تک پروژه‌های مهم شهرداری در سال 96 اشاره کرد و افزود: تک پروژه‌هایی مثل عملیات اجرایی پل قدس، عملیات اجرایی پل داروپخش، تقاطع نیار، توسعه فضای سبز و توسعه مجموعه شورابیل بخش اعظمی از پروژه‌هایی است که در بودجه سال 96 پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: با اهتمام در لایحه بودجه سال 96 رویکرد فرهنگی، اجتماعی همه پروژه‌ها لحاظ شده و تمام پروژه‌های انجام شده در سال آینده دارای پیوست زیست‌محیطی و پیوست فرهنگی هستند.

لطف‌اللهیان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: امیدواریم با تحقق بودجه شاهد همیاری و همکاری شهروندان و همه مسؤولان اجرایی استان بوده و بتوانیم بیش از گذشته شاهد عمران و آبادانی اردبیل کهن شویم.

وی با بیان اینکه سال گذشته شاهد رکود مالی در شهرداری اردبیل بودیم، اضافه کرد: این رکود در سال‌های 94 و 95 اقتصاد شهری را به رکود وادار کرد که این موضوع قابل انکار نیست.

شهردار اردبیل به تأثیر رکود در پروژه‌های عمران شهری اشاره کرد و ادامه داد: شهرداری در سال 92 نزدیک به یک میلیون و 750 هزار متر مربع پروانه صادر کرده و این در حالی است که این آمار در سال 95 به 650 هزار متر مربع کاهش یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار