اين تريلر با انجام تغییرات در سیستمهای تعلیق، ترمز، روشنایی و اکسل ها بهینه سازی و اصلاحات لازم بر روي آن انجام گردید.
با توجه به قدیمی بودن این تریلرها، عمر بالای عملیاتی، تردد در جادههای صعب العبور و کوهستانی، و ضعفهای موجود در انواع سیستمهای فنی فعلی، کارشناسان این مدیریت تصمیم به اصلاح و بهینه سازی این دستگاهها نموده تا ضمن بالابردن ضریب ایمنی از توقف های اضطراری نیز کاسته شود.
از جمله تغییرات صورت گرفته در این خصوص میتوان به اصلاح و تقویت سیستم ترمز، تغییر سیستم تعلیق محور اول از فنر شمشی به بالنی، نصب لوله های سراسری در طول شاسی جهت حفاظت از لوله های باد و سیمهای برق، تعویض ورق صفحه کینگ پین، طراحی و نصب حفاظ برای سیستم روشنایی، راه اندازی سیستم فرمان پذیری محورها، تغییر در پیچ های چرخ وکاسه نمدها و تعویض کلیه لاستیکها از نوع بایاس به رادیال اشاره نمود.