توصیه های انتخاباتی امام جمعه خاش

کد خبر: ۳۹۶۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵ 18 March 2017

امام جمعه موقت شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان گفت: در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا باید افراد شایسته و خدمتگزار برای خدمت رسانی بهتر به مردم وارد عرصه انتخابات شوند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد پیری زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته بیان کرد: تلاش برای جذب و مشارکت حداکثری مردم و برگزاری سالم و با شکوه انتخابات از وظایف مهم مجریان انتخابات بوده و مردم نیز باید با احساس وظیفه به برگزاری حماسی انتخابات کمک کنند.
وی با گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) افزود: زنان در جامعه اسلامی باید برای داشتن زندگی سالم و معنوی از بانوی دو عالم حضرت فاطمه(س) الگو بگیرند.
امام جمعه موقت خاش با تبریک فرارسیدن سال جدید ادامه داد: مهمان نوازی و پذیرایی مسافر از ویژگی های مردم سیستان و بلوچستان است.
حجت الاسلام پیری زاده گفت: شهرستان خاش در پذیرایی از مسافران نوروزی همواره ممتاز بوده و قطعا با برنامه ریزی های صورت گرفته این موفقیت ها دوباره تکرار می شود.
** انتخابات عرصه نمایش وحدت و همدلی ملت ایران است
امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت شهرستان خاش گفت: انتخابات از شاخص های بارز و نماد دموکراسی و مشارکت مردم برای تعیین سرنوشت خودشان بوده و در این عرصه وحدت و همدلی ملت بزرگ ایران به نمایش گذاشته می شود.
مولوی محمدعلی شهنوازی در خطبه های این هفته نماز جمعه افزود: در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها افرادی که در خود توانایی خدمت به مردم را می بینند باید وارد عرصه شده و نام نویسی کنند و مردم نیز افراد شایسته و توانمند را برگزینند.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه از روزهای گذشته ورود مهمانان و مسافران به خاش و شهرهای سیستان و بلوچستان برای دید و بازدید و گردش و تفریح آغاز شده توصیه می کنیم اقشار مردم و مسئولان سیستان و بلوچستان تمام توان و ظرفیت خود را وقف خدمت به مهمانان کنند.
شهرستان مرزی خاش با 174 هزار نفر جمعیت در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار