تدارک ویژه آموزش و پرورش برای اسکان گردشگران + تصاویر

مدیر آموزش و پرورش بویراحمد گفت: این تعداد شامل ۵۸۳ کلاس است که سه بخش الف-ب و ۲مورد مکان ویژه است که در تعطیلات نوروزی آماده اسکان مسافران نوروزی است.
کد خبر: ۳۹۶۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۵ 19 March 2017
استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری در ایام نوروز محسوب می‌شود. وجود مناطق مختلف آب و هوایی باعث شده تا استقبال ازطرف استان های همجوار به مناطق گردشگری افزایش یابد.
آموزش و پرورش مهمترین دستگاه دولتی است که امکانات خود را برای اسکان گردشگران آماده و در اختیار آنها قرار می دهد.
در همین راستا آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ، رسما ستاد اسکان خود را برای خدمات رسانی افتتاح کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،  ستاد مرکزی اسکان مسافران نوروزی فرهنگیان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، رئیس آموزش و پرورش بویراحمد و مدیرکل گردشگری استان افتتاح شد و شروع به کار کرد.

هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این آئین، اظهار کرد: ۱۷۰ آموزشگاه در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث اسکان نوروزی فرهنگیان فعالیت می‌کنند.
وی با بیان اینکه فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان در ۱۳ پایگاه آغاز شده است، افزود: این تعداد شامل هزار و ۳۶۶ کلاس در سه بخش (الف)-(ب )و ویژه است.
زارع پور گفت: ۴۰ مدرسه در گروه ب -۲۸ مدرسه در گروه الف و دو مورد ویژه است.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: ستاد مرکزی اسکان در یاسوج-جاده آبشار-جنب امام زاده عبدالله –مدرسه نمونه توحیدی واقع است.
وی افزود: عوامل اجرایی ۵۰۲ نفر در ۱۶۲ پایگاه و ۳۴۰ مدرسه اوقات پذیرش مسافران آماده اند.
مدیر آموزش و پرورش بویراحمد گفت: این تعداد شامل ۵۸۳ کلاس است که سه بخش الف-ب و ۲مورد مکان ویژه است که در تعطیلات نوروزی آماده اسکان مسافران نوروزی است.
سید علی اکبر هاشمی اصل گفت: پذیرش مسافران نوروزی از۲۸اسفند تا ۱۳ فروردین در ستاد مرکزی اسکان نوروزی انجام می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار