تجلیل از پدران 2 شهیدی با حضور پدر شهیدان فهمیده در جشن پدران آسمانی

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه تصریح کرد: پدر شهیدان محمدحسین و داوود فهمیده در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.
کد خبر: ۴۰۴۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱ 09 April 2017
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه گفت: جشن بزرگداشت «پدران آسمانی» با حضور پدر شهیدان فهمیده و با اجرای خواننده معروف برگزار می‌شود.

بهنام صمدی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به در پیش بودن ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی(ع) و روز پدر اظهار داشت:جشن بزرگداشت پدران آسمانی روز دوشنبه 21 فروردین در دهدشت برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه تصریح کرد: پدر شهیدان محمدحسین و داوود فهمیده در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه از رضا نیک‌فرجام خواننده کشوری جهت شرکت در جشن ویژه پدران آسمانی دعوت شده است،افزود: این آیین با حضور خانواده شهدای چهار شهرستان لنده،بهمئی،چرام و کهگیلویه روز دوشنبه ساعت 10 صبح در گلزار شهدای دهدشت برگزار می‌شود.

صمدی‌فرد تصریح کرد: از پدران دو شهیدی در قید حیات در دهدشت،لنده و بهمئی با اهدای لوح سپاس از سوی استاندار تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پدر دو شهیدی در قید حیات در شهرستان چرام وجود ندارد،گفت: پدر شهیدان کیان‌نژاد از دهدشت،پدر شهیدان جوادی از لنده،پدر شهیدان کریمی‌خشاب و چک‌نژادیان از بهمئی مورد تکریم و تجلیل قرار می‌گیرند.

این مسؤول از ساماندهی تمثال نصب شده شهدا در سطح شهر دهدشت خبر داد و گفت: با مساعدت نماینده مردم شهرستان در مجلس تصاویر همه 410 شهید شهرستان تا پایان خرداد در میادین،بلوارها و خیابان‌های اصلی شهر به صورت دائمی نصب خواهد شد.

صمدی‌فرد خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروزی امسال تمثال شهدای بخش سوق در سطح شهر سوق نصب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار