بررسی میزبانی المپیاد ورزشی ایرانیان در اردبیل

معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: نحوه اختصاص میزبانی المپیاد ورزشی ایرانیان به شهرستان های این استان در دست بررسی است.
کد خبر: ۴۳۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴ 03 June 2015

به گزارش مهر، محمد رضا برادران در حاشیه هماهنگی برنامه های این المپیاد تصریح کرد: در سال جاری المپیاد ورزشی ایرانیان ویژه ورزشکاران زیر ۱۶ سال در استان اردبیل نیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: بخشنامه برگزاری این المپیاد به ادارات شهرستانی ارسال شده و در هفته آینده چگونگی برگزاری، اعطای کاپ و امتیاز بندی تصمیم گیری خواهد شد.

معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان استان تاکید دارد که هر شهرستان اعلام آمادگی کند میزبانی به آن شهرستان تعلق خواهد گرفت و بر همین اساس میزان‌ آمادگی شهرستان ها را رصد می کنیم.

برادران تصریح کرد: بر اساس تصمیم گیری اداره کل هزینه اقامت توسط شهرستان، غذا توسط اداره کل ورزش و جوانان و هزینه داوری توسط هیئت های استانی تامین خواهد شد.

وی برگزاری این المپیاد را با هدف استعداد یابی در رشته های مختلف ورزشی مفید فایده دانست و اضافه کرد: ۱۲ رشته در گروه آقایان و هشت رشته در گروه بانوان برای این المپیاد در نظر گرفته شده است.

معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان استان نحوه انتخاب مربی را بسته به تعداد ورزشکاران عنوان کرد و گفت: اگر تعداد ورزشکار یک رشته خاص بیش از ۱۲ نفر باشد دو مربی و اگر زیر ۱۰ نفر باشد یک مربی انتخاب می شود.

به گفته برادران المپیاد ورزشی ایرانیان بعد از ماه رمضان برگزار می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار