بزرگترین پارک آبی سرپوشیده خاورمیانه در تهران

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: فاز نخست بزرگترین پارک آبی سرپوشیده خاورمیانه در جنب پارک چیتگر شب گذشته با حضور ورزش و جوانان افتتاح و بهره برداری رسید.
کد خبر: ۴۳۳۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 31 May 2017

رضا گلمحمدی افزود: پارک آبی «اپارک» در زمینی به مساحت 12 هزارمترمربع و زیربنای 55 هزار مترمربع در جنب پارک چیتگر واقع شده است که فاز نخست این مجموعه فرهنگی ورزشی شب گذشته توسط مسعود سلطانی فر افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی تصریح کرد: فاز نخست این پارک آبی با سرمایه گذاری ریالی 1600 میلیارد و ارزی 17 میلیون دلار توسط بخش خصوصی ساخته شد و قرار است فاز دوم این مجموعه نیز در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.
گلمحمدی با بیان اینکه تمامی وسایل و ادوات به کار رفته در این پارک آبی از بالاترین استانداردهای روز دنیا برخوردار است، گفت: 13 سرسره آبی که مرتفع ترین آنها 19 متر است از یکی از برندهای معتبر جهان در کشور کانادا خریداری شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: این پارک آبی قادر به سرویس دهی همزمان به سه هزار نفر بوده و ظرفیت پارک 800 خودرو به صورت همزمان را داراست.
وی هدف از افتتاح این مجموعه ورزشی را ایجاد فضای شور و نشاط در بین خانواده های تهرانی عنوان و خاطرنشان کرد: تا پایان امسال 18 پروژه عمرانی ورزشی دیگر نیز در سطح استان تهران به بهره برداری خواهد رسید.

 

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امبن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
بزرگترین کلاهبرداران ایران نه بزرگترین پارک ابی
الان چن ماهه که پول مردم واسه سرمایه گذاری گذاشتن تو پارک ابی نمیدن
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار