ضرورت استفاده از کارگران دارای کارت مهارت فنی

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل تاکید کرد که کارفرمایان و پیمانکاران در اجرای پروژه ها از کارگران دارای کارت مهارت فنی استفاده کنند.
کد خبر: ۴۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵ 15 June 2015

به گزارش ایرنا، علی آذرنژاد درجلسه شورای فنی استان اردبیل همچنین ارتقای کیفیت مصالح ساختمانی را در اجرای پروژه های عمرانی یادآور شد و اضافه کرد: حضور ناظران و مجریان در محل اجرای پروژه ها از ضروریات است.

وی بیان کرد : ناظران باید بر روند چگونگی اجرای پروژه ها دقت و توجه ویژه داشته و برای همین سازمان نظام مهندسی و سایر دستگاه های دخیل به این مهم نظارت و کنترل لازم را داشته باشند تا پروژه ها با کیفیت بالاتر و سرعت بیش تر در موعد مقرر به سرانجام برسند.

وی با اشاره به جایگاه و اهمیت شورای فنی اظهار کرد: شورای فنی استان به منظور تسریع در اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی و افزایش کارایی دستگاه ها و عوامل اجرایی با هدف شناسایی مشکلات اجرایی پروژه های عمرانی و افزایش کیفیت و کاهش زمان اجرای طرح ها تشکیل شده است و اعضای این شورا بایستی در چارچوب قوانین و مقررات در مدیریت پروژه ها گام های اساسی در راستای رشد و ارتقای کمی و کیفی طرح ها بردارند.

او گفت :شورای فنی استان بالاترین مرجع فنی استان است که به چگونگی روند اجرای پروژه های در دست اجرای استان رسیدگی و در کمیته های چهارگانه (کمیته پیمان – نظارت –آموزش – کنترل کیفیت مصالح ساختمانی ) مسایل و مشکلات مربوط مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرند که به دلیل اهمیت موضوع باید مدیران دستگاه های عضو این شورا شخصا در جلسات حضور یابند.

انتهای پیام /*
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار