رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

6 هزار و 152 صندوق کوچک درشهرستان چرام نصب شده است

کد خبر: ۵۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸ 22 June 2015

علی‌حسن مظاهری ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اجرای طرح مفتاح‌الجنه در ایام مبارک رمضان در چرام خبر داد.

رئیس کمیته امداد چرام، اضافه کرد: در ایام ماه مبارک رمضان طرح مفتاح‌الجنه با دیدار از مددجویان و خانواده‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد و با هدف دلجویی و کمک به آنها و بررسی مشکلات توسط مسئولین اجرا می‌شود.

وی، افزود: امسال در ماه مبارک رمضان، خیرین و مسئولان شهرستان، از تعدادی از خانواده‌ها و مددجویان تحت حمایت این نهاد دیدار و از آنها دلجویی می‌کنند.

این مسئول به اطعام نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد در مراسمات افطاری این نهاد در ماه میهمانی خدا اشاره داشت و عنوان کرد: در سال گذشته به بیش از 5 هزار نفر از ایتام و نیازمندان افطاری داده شد.

مظاهری، ماه مبارک رمضان را فرصت خوبی برای احسان و نیکوکاری دانست و از خیرین خواست تا با شرکت در طرح‌های اطعام نیازمندان، اکرام ایتام و طرح محسنین از برکات این ماه پر فیض استفاده کنند.

رئیس کمیته امداد چرام، اضافه کرد: تاکنون تعدادی از خیرین در مناطق مختلف استان برای مشارکت در مراسمات اطعام کمیته امداد پیشقدم شده و نحوه مساعدت خودشان را اعلام کرده‌اند.

وی در ادامه سخنان خود از جمع‌آوری بیش از 270 میلیون ریال صدقه از صندوق‌های صدقات در دو ماهه اول سال جاری در این شهرستان خبر داد.
مظاهری، تصریح کرد: در راستای توسعه مشارکت‌های مردمی و جذب کمک‌های خیرین و نیکوکاران خداجوی این شهرستان، طی دو ماهه فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری مبلغ 277 میلیون ریال صدقات مردمی جمع‌آوری شده است.
این مسئول، اضافه کرد: در این شهرستان 6 هزار و 152 صندوق کوچک و 94 صندوق بزرگ، 38 صندوق متوسط توزیع و نصب شده که در بالا بردن سطح مشارکت‌های مردمی نقش مهمی را دارا است.
وی، خاطرنشان کرد: میزان صدقات طی دوماهه سال 94 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بوده و این رشد و افزایش در مرحله اول نشانگر ایمان و اعتقاد مردم به مقدسات الهی و در مرحله دوم اعتمادی است که آنان به کمیته امداد دارند.
مدیر کمیته امداد شهرستان چرام ضمن تقدیر و تشکر از مردم خیر و نیکوکار از آنان خواست تا در جهت رفع مشکلات محرومین و نیازمندان بر مشارکت و مساعدت‌های خود بیفزایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار