۸۰۰ مدرسه تخریبی در استان کرمان وجود دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از وجود ۸۰۰ مدرسه تخریبی در استان کرمان خبر داد.
کد خبر: ۵۱۴۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 25 October 2017
محمد محسن بیگی پیش از ظهر سه شنبه در پنجمین جلسه شورا و ستاد نکوهداشت هفته پدافند غیرعامل استان کرمان اظهار داشت: با توجه به برگزاری کارگروه فرهنگی و آموزشی پدافند غیرعامل در آموزش و پرورش در سال گذشته در هر فصل یک جلسه که جمعا چهار جلسه می شود برگزار شد.

وی افزود:در سال گذشته  ۱۲۸ جلسه کمیته های پدافند غیرعامل در آموزش و پرورش شهرستان ها و  ۷۷۴ جلسه و همایش در حوزه مربوط به مسائل مختلف آموزشی برگزار شد.

محسن بیگی با اشاره به برگزاری ۸۰۳  نمایشگاه پدافند غیرعامل در مدارس در سال گذشته بیان داشت:  نزدیک به پنج هزار فضای فیزیکی در استان وجود دارد که متاسفانه حدود به ۸۰۰ فضا فیزیکی تخریبی هستند  و بعضی از مدارس روستایی از کانکس و چادر استفاده می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان داشت : در راستای بحث حفاظت فیزیکی در حوزه مسائل سامانه ها، حفاظت از ساختمان ها و ... یک مرکز دیتا سنتر با هزینه ۲۵۰ میلیون تومان در اداره کل آموزش و پرورش راه اندازی شده است.

احمد علی‌رمضانی نیز در این جلسه در خصوص هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: در حوزه صدا و سیما در این حوزه در سه بخش فعالیت کرده ایم و بیش از سه هزار دقیقه تمامی شبکه های داخلی و خارج استانی وظیفه سیگنال رسانی شان بر عهده صدا و سیما استان کرمان است.

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان با اشاره به اینکه صدا و سیما استان کرمان سیگنال رسانی فیبرنوری ۷۰ درصد جمعیت استان را پوشش داده است بیان داشت: قصد داریم در استان کرمان دو ایستگاه رادیویی و تلویزیونی سیار راه اندازی کنیم  که نیاز به تأمین اعتبار ۱.۵ میلیارد تومانی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار