مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان خبر داد

شرکت ۴۰۰مددجوی سیستان‌وبلوچستان در پیاده‌روی اربعین‌حسینی

به همه ادارات کمیته امداد شهرستان های مختلف سیستان و بلوچستان اعلام شده تا با هدایت خدمات و کمک‌های سایر ارگان‌ها، سازمان ها و پایگاه‌های امدادی برای ارائه خدمت به زائران مددجو و تعامل با سازمان‌ها، نهادها و موسسات به منظور استقرار صندوق در پایگاه‌های آنها زمینه جمع‌آوری کمک‌های خیران برای اعزام مددجویان به زیارت اربعین را فراهم کنند.
کد خبر: ۵۱۸۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۹ 05 November 2017
به گزارش تابناک مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گزارشی از برنامه‌های این نهاد برای اعزام مددجویان به عتبات در ایام  اربعین حسینی سال‌جاری ارائه کرد.

رضا شهرکی، مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان، گفت: باتوجه به اقدامات ارزشمند سال‌های گذشته برای بهره‌مندی از ظرفیت عظیم و معنوی پیاده‌روی زائران اربعین سرور و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین(ع)، امسال نیز برنامه ریزی مناسب و همه‌جانبه در زمینه اعزام مددجویان به عتبات عالیات همزمان با اربعین حسینی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه سال‌جاری با همکاری مجموعه عوامل موثر و مرتبط با این طرح همچون خیران و مردم نیکوکار این استان تلاش شده اقدامات مضاعف برای شرکت جامعه هدف در پیاده‌روی اربعین انجام شود افزود: با توجه به اینکه دریافت گذرنامه، ویزا و هزینه سفر زمینی در هر دو سوی مرز ایران و عراق یکی از ضروری‌ترین مدارک شناسایی به شمار می رود و افراد تحت حمایت توان پرداخت هزینه های مالی این سفر زیارتی را ندارند، این نهاد با تعامل با سازمان حج و زیارت، صدا و سیما، شهرداری و سایر سازمان‌های مرتبط هماهنگی های لازم برای اعزام مددجویان به زیارت اربعین کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: استقرار اکیپ‌های امدادگران این نهاد در مرزها برای استقرار صندوق‌های صدقات جدید، حامی‌یابی طرح‌های اکرام ایتام و محسنین فرصتی است که باید مورد توجه قرار گیرد و از این طریق موضوع تبلیغ و ترویج روش‌های نوین جذب کمک‌های مردمی پیگیری شود.

شهرکی اعلام کرد: به همه ادارات کمیته امداد شهرستان های مختلف این استان اعلام شده تا با هدایت خدمات و کمک‌های سایر ارگان‌ها، سازمان ها و پایگاه‌های امدادی برای ارائه خدمت به زائران مددجو و تعامل با سازمان‌ها، نهادها و موسسات به منظور استقرار صندوق در پایگاه‌های آنها زمینه جمع‌آوری کمک‌های خیران برای اعزام مددجویان به زیارت اربعین را فراهم کنند.

شهرکی یادآور شد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده پیش‌بینی می‌شود امسال ۴۰۰ مددجوی استان سیستان و بلوچستان با کمک خیران به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی اعزام شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار