فرمانده انتظامی زرند خبر داد؛

انهدام چهار باند سارق حرفه‌ای با ۵۱ فقره سرقت در شهرستان زرند

سرهنگ چوگانی فرمانده انتظامی شهرستان زرند از انهدام چهار باند از سارقین حرفه‌ای با ۵۱ فقره سرقت در این شهرستان و دستگیری ۱۶ سارق خبر داد
کد خبر: ۵۶۶۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ 14 February 2018

سرهنگ نورعلی چوگانی فرمانده انتظامی شهرستان زرند ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به افزایش سرقت از منازل در شهرستان زرند، تیمی از ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با هماهنگی مقام قضائی برای دستگیری سارقان وارد عمل شدند.

وی افزود: با انجام اقدامات ویژه اطلاعاتی، تجزیه و تحلیل آثار به جامانده در صحنه جرم و استعلام های صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی، مشخص شد که متهمان از سارقان حرفه ای و سابقه دار هستند.

وی گفت: در ادامه تحقیقات با شناسایی مخفیگاه سارقین در یکی از استانهای غربی کشور و سایر شهرستانهای استان ، چهار باند از سارقین شناسایی و ۱۶نفر از اعضای این باندهای سرقت، در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی زرند اضافه کرد: سارقین دستگیر شده با توجه به اینکه دارای سابقه سرقت بوده اند، در تحقیقات گسترده ای که از آنها به عمل آمده، به ۵۱ فقره سرقت منزل ، احشام و موتور سیکلت اعتراف کردند بطوریکه ارزش اموال مسروقه قریب ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ چوگانی با هشدار به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از سرقت نسبت به رعایت نکات حفاظتی و نصب دوربین‌های مداربسته توجه جدی داشته باشند.

منبع: صبح زرند

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار