فرماندار اردبیل:

برخی رفتارهای نامطلوب با ارباب‌رجوع در ادارات وجود دارد

فرماندار اردبیل در خصوص برخی رفتارهای نامطلوب با ارباب‌رجوع در ادارات به مدیران و کارکنان تذکر داد.
کد خبر: ۵۷۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶ 13 March 2018
به گزارش تابناک اردبیل، جواد زنجانی در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل تصریح کرد: اینکه شهروند از برخی حوزه‌ها از جمله محیط‌زیست و بهداشت گله دارد، قابل‌قبول است اما در برخی مواقع ادارات خود سوژه‌های تخریبی ایجاد می‌کنند.

وی تأکید کرد: به منظور رفع کمبودها و نارسایی‌ها باید خود مدیران احساس مسئولیت کنند؛ چرا که تمامی آسیب‌ها منشأ خارجی نداشته و باید به صورت مداوم آسیب‌شناسی از زیرمجموعه کاری خود داشته باشند.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه هر مدیری باید عملکرد خود را ارزیابی کند، ادامه داد: بی‌توجهی به آسیب‌ها منجر به تشدید آن می‌شود.

به گفته زنجانی هر اداره‌ای باید از دیدگاه شهروندان عملکرد خود را ارزیابی کرده و تماماً نگاه مثبت به عملکرد خود نداشته باشد.

رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل با اشاره به برخی رفتارهای نامطلوب با ارباب‌رجوع در ادارات تأکید کرد: نتیجه این رفتارها سوق دادن افراد جامعه به سوءاستفاده و انحراف است و بی‌شک انحراف به صورت تدریجی بروز و ظهور دارد.

به نوشته مهر، وی با بیان اینکه هزینه انحرافات یک کارمند و یک مادر به پای نظام نوشته می‌شود و دشمن ناکارآمدی نظام را مطرح می‌کند، تأکید کرد: روابط ناسالم در برخی ادارات به گوش ما می‌رسد و انتظار ما بازنگری عملکرد ادارات از سوی مدیران مربوطه است.

زنجانی به محدودیت امکانات دولت نیز اشاره و تصریح کرد: دولت‌محوری امری منسوخ است و اداره‌ای موفق خواهد بود که بتواند برنامه محور بوده و حداکثر استفاده را از امکانات موجود داشته باشد.

فرماندار اردبیل به ضرورت تکریم ارباب‌رجوع و حمایت بخش خصوصی تأکید کرد و افزود: نیازمند برنامه‌ریزی برای امکانات موجود هستیم تا پاسخگوی مطالبات مردم باشیم.

 

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار