وضعیت پروژه های کهگیلویه وچرام مطلوب نیست

کد خبر: ۵۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴ 06 July 2015
 به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد   در نشست شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در 3 ماهه اول امسال از 71 پروژه عمرانی متعلق به 15 دستگاه اجرایی در دو شهرستان کهگیلویه و چرام بازدید شد.
 پژمان نیک اقبال عنوان کرد: از این تعداد 19 پروژه در دست اجرا، 20 پروژه متوقف و 32 پروژه نیز خاتمه یافته بودند که در مجموع 27 درصد پروژه‌های شهرستان کهگیلویه و چرام در دست اجرا، 28 درصد متوقف و 45 درصد خاتمه یافته هستند.
نیک اقبال با اشاره به اینکه طبق بازدید کارشناسان کمیته نظارت شورای فنی استان کیفیت عالی، خوب، متوسط و ضعیف برای پروژه‌های عمرانی لحاظ می‌شود،  ابراز کرد: از 71 پروژه عمرانی در دو شهرستان کهگیلویه و چرام هیج پروژه‌ای با کیفیت عالی و حتی ضعیف وجود نداشت
وی با اشاره به اینکه 38 درصد پروژه‌های عمرانی در دست اجرای شهرستان کهگیلویه و چرام کیفیت خوب و 62 درصد این پروژه‌ها نیز کیفیت متوسط دارند.
نیک اقبال اظهار داشت: این پروژه‌ها مربوط به دستگاه‌های اجرایی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، آب منطقه‌ای، آبفای شهری و روستایی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، تعاون، رفاه و کار اجتماعی، بسیج سازندگی، شهرداری‌های دهدشت، چرام، سرفاریاب و لنده است.
وی عنوان کرد: برای تسریع در روند و اجرای با کیفیت پروژه‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد نظارت کمیته‌های مختلف شورای فنی این استان تشدید می‌شود زیرا در این صورت شاهد اجرای مناسب پروژه‌های عمرانی هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار