رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دزفول خبر داد:

اجرای طرح آرامش بهاری در ۱۴ بقعه متبرکه دزفول

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دزفول گفت: طرح آرامش بهاری در ۱۴ بقعه متبرکه و تفریحگاه ساحلی علی کله دزفول در حال برگزاری است.
کد خبر: ۵۸۴۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵ 31 March 2018

 

اجرای طرح آرامش بهاری در ۱۴ بقعه متبرکه دزفول

حجت الاسلام مجتبی خمیدی اظهار کرد: با توجه به رسیدن ایام نوروز، همزمان با سراسر کشور طرح آرامش بهاری از اول فروردین ماه در ١٤ بقعه متبرکه شهرستان به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح مذکور در تفرجگاه ساحلی علی کله نیز در حال اجرا است، افزود: طرح آرامش بهاری شامل برپایی خیمه های مختص کودکان و نوجوانان، غرفه های پرسش و پاسخ، مشاور خانواده، همه واقف باشیم و مشاور خانواده است که همه روزه پذیرای مردم و مسافران نوروزی است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دزفول در ادامه در خصوص برنامه های ویژه این طرح در تفریحگاه ساحلی علی کله توضیح داد: هر روز در کنار خیمه های معرفت نماز جماعت برگزار می شود و پس از برگزاری نماز مغرب و عشا مراسم و جشن شاد و پر نشاطی برای خانواده ها و به ویژه کودکان و نوجوانان اجرا می شود که با استقبال بسیار خوب مردم نیز مواجه شده است.

حجت الاسلام خمیدی گفت: از اهداف این طرح می توان به ارتباط با خانواده ها به منظور پاسخگویی به مسائل و مشکلات و رفع شبهات اعتقادی و دینی، ارتباط با نسل جدید به منطور آموزش تعالیم دینی و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و کمک به رفع مشکلات خانودگی توسط کارشناسان روحانی مستقر در غرفه ها اشاره کرد.

وی یادآور شد: به منظور اجرای این طرح ١٥ روحانی مبلغ از شهرستان قم به دزفول سفر کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار