درس یک مدیر کشوری به مدیران کت و شلواری استان + فیلم

اما در پایان مراسم و هنگام خروج از سالن مراسم ، مهدی زاده به همراه مدیران استانی از یک غرفه پخت نان محلی بازدید کرد و در عین ناباوری ، کت خود را از تن درآورد و نشست و شروع به پخت نان محلی نمود.
کد خبر: ۶۰۱۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹ 11 May 2018
ابتدای این هفته مراسم جشنی به مناسبت هفته معلم با حضور برخی مسئولان استانی و کشوری برگزار شد که در بخشی از این مراسم ، معاون سازمان نهضت سوادآموزی سخنانی بیان کرد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمد مهدی زاده در سخنانی متفاوت از وضعیت زندگی خود در دوران کودکی گفت و افزود : من مثل اکثریت شماها در خانواده های پر جمعیت و فقیر بزرگ شده ام و می دانم نداری چی بوده و چی هست .
وی با اشاره به وضعیت امروز در سطح جامعه گفت : در برخی کشورهای خاورمیانه جنگ و خونریزی است اما مردم زندگی عادی خود را می کنند و چندان احساس ناامنی نمی کنند اما در ایران ، مرزها امن ، داخل کشور هم امن است اما مردم احساس ناامنی می کنند.
 
درس یک مدیر کشوری به مدیران کت و شلواری استان + فیلم
 
مهدی زاده گفت : خیلی از افراد دستشون به دهنشان می رسد نان برای خوردن دارند ، لباس برای پوشیدن دارند و یا اینکه جوانی نامه می دهد به نماینده که من ماشین ندارم و یا مواردی از این دست ، هر چند فقیر هم داریم اما حقیقتا ما عزت نفسمان پایین آمده است . احساس نداری می کنیم حتی کسانی که ثروتمند هستند هم احساس نداری و فقر می کنند!
 
درس یک مدیر کشوری به مدیران کت و شلواری استان + فیلم
 
معاون سازمان نهضت سوادآموزی گفت : در جامعه ما امروز دعوا بر سر این است که آن یکی بیشتر از من برده و اینجا از آقای زارعی به عنوان نماینده مردم در مجلس می خواهم که به نمایندگی از ما در مجلس بگوید که درد ما کمبود نیست بلکه بی عدالتی است و درد فرهنگیان این است که در پرداخت ها عدالت رعایت نمی شود. درد معلم درد حرمت است ، درد جایگاه است ، وقتی می بینند دانش آموز یک معلم در شغلی خاص دو ساله همه ی امکانات زندگی برایش فراهم می شود اما معلم بازنشسته شده و هنوز دستش به دهنش نمی رسد و مردم هم که همه چیز را با پول می سنجند ، می گویند حتما اون که بیشتر پول میگره با سوادتره ! این ها درد است برای فرهنگیان.
محمد مهدی زاده اظهار داشت: باید حرمت، جایگاه، مقام، شأن، ارزش و منزلت والای معلمان کشور بیش از پیش توسط مردم و مسئولان اجرایی رعایت شود.
وی احترام به معلمان را وظیفه‌ای همگانی دانست و افزود: معلمان جزو بهترین الگوها برای نسل جوان به عنوان آینده سازان کشور هستند.
مهدی زاده بیان کرد: ترویج و نهادینه شدن فرهنگ احترام به معلمان بین قشرهای مختلف مردم کشور مستلزم بخشنامه، آیین نامه یا دستورالعمل نیست بلکه بستگی به رفتار و عملکرد بزرگترها و متولیان امر دارد.
 
درس یک مدیر کشوری به مدیران کت و شلواری استان + فیلم
 
درس یک مدیر کشوری به مدیران کت و شلواری استان
اما در پایان مراسم و هنگام خروج از سالن مراسم ، مهدی زاده به همراه مدیران استانی از یک غرفه پخت نان محلی بازدید کرد و در عین ناباوری ، کت خود را از تن درآورد و نشست و شروع به پخت نان محلی نمود و در توضیح کار خود خطاب به مسئولان استانی گفت : نان پختن اشکالی ندارد ، آدم باید هنری بلد باشد جایی آرد گیر آوردی گرسنه نمی مانیم. چیزی هم از من کم نمی شود.
 
دانلود
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار