برگزاری مسابقات رایانه‌ای به صورت تلویزیونی

دبیر انجمن بازی‌های رایانه‌ای وزارت ورزش از برگزاری مسابقات بازی‌های رایانه‌ای به صورت تلویزیونی در هفته‌های آتی خبر داد.
کد خبر: ۶۳۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸ 17 July 2015
میثم طهماسبی درباره اقدامات انجمن بازی‌های رایانه‌ای در فصل تابستان برای گذران اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، اظهار کرد:  یکی از برنامه‌های ما برگزاری مسابقات تلویزیونی بازی‌های رایانه‌ای است که از دو هفته آینده پخش‌ آن آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: لوکیشن اجرای برنامه در یکی از مجموعه‌های تفریحی تهران مستقر می‌شود و زمان برنامه 50 دقیقه است که 15 دقیقه آن به مسابقه بازی‌های رایانه‌ای اختصاص داده شده است. نوجوانان علاقه‌مند برای حضور در این بازی‌ها از طریق وب‌سایتی که در برنامه اعلام می‌شود می‌توانند ثبت‌نام کنند اما از آنجا که پیش‌بینی می‌کنیم تعداد متقاضی زیاد باشد انتخاب علاقه‌مندان باید از طریق قرعه‌کشی صورت گیرد.
دبیر انجمن بازی‌های رایانه‌ای وزارت ورزش همچنین گفت: البته مسابقات فوتبال رایانه‌ای نیز در تابستان امسال انجام می‌شود به گونه‌ای که دوستان علاقه‌مند از طریق کمیته‌های استانی انجمن بازی‌های رایانه‌ای وزارت ورزش  ثبت‌نام شده و در صورت برنده شدن به مرحله بعد صعود می‌کنند.
وی از امضای تفاهم‌نامه میان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و انجمن بازی‌های رایانه‌ای وزارت ورزش خبر داد و گفت: این تفاهم‌نامه سوم مرداد به امضای طرفین می‌رسد و شامل مواردی از جمله همکاری کارشناسان بازی‌سازی با کارشناسان اسرا، صدور مجوز برگزاری مسابقات بازی‌های رایانه‌ای و ساماندهی گیم نت ها است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار