نظارت در چارچوب قوانین برای پیشگیری از تخلفات اداری در شهرداری بندرعباس

پيگيري و نظارت در چهار چوب قوانين و مقررات مهمترين هدف و معيارها براي پيشگيري از جرائم و تخلفات اداری در شهرداری است .
کد خبر: ۶۸۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹ 29 July 2015
به گزارش تابناک، رییس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس گفت : مجموعه بازرسی شهرداری بندرعباس با نظارت کافی بر بخش‌های مختلف از هیچ قانون‌شکنی گذشت نخواهد کرد و برابر قانون با قانون شكنان برخورد خواهيم كرد .
 
مسعود اعمالی با اشاره به اینکه میزان خدمات شهرداری‌ها بسیار گسترده است، اظهار کرد: قانون‌مداری یکی از اصلی‌ترین ارکان فعالیت شهرداری است .
 
وی افزود: رعايت قوانين به لحاظ شرعي واجب است و اخلاق و عقل نيز رعايت آنها را ضروري مي‌داند، اما اينكه چرا گاهي اوقات تخلف مي‌شود ممكن است علت‌هاي مختلف داشته باشد.
 
رییس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس ادامه داد: شهردار بندرعباس رعایت قانون را به عنوان یک اصل در انجام امور برای مدیران و کارکنان این مجموعه عنوان نموده و قطعاَ هیچ گونه بی‌قانونی در این مجموعه پذیرفته نیست .
 
اعمالی با تأکید بر اینکه الکترونیکی کردن خدمات یکی از راه‌های کاهش تخلف و بی‌قانونی است، تصریح کرد: مجموعه بازرسی شهرداری بندرعباس با نظارت کافی بر بخش‌های مختلف از هیچ قانون‌شکنی گذشت نخواهد کرد و برابر قانون با خاطیان برخورد می‌کند .
 
وی با بیان اینکه حقوق شهروندي را يكي از مهمترين برنامه‌ها در اجراي اهداف شهرداری قرار داده‌ايم، خاطرنشان کرد: هدف اصلی اداره بازرسی شهرداری ارتقای رضایتمندی شهروندان از مجموعه شهرداری است تا بر اساس آن اهداف کلان توسعه شهری به خوبی تدوین و به مرحله اجرا برسد .
 
رییس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس با بیان اینکه سامانه تلفنی 1837 شهرداری بندرعباس کمک به توسعه شهری است، گفت: مسائلی که از سوی مردم با سامانه تلفنی پاسخگوی 24 ساعته 1837 در میان گذاشته می‌شود، با دقت پیگیری و نتایج آن در صورت تمایل شهروندان به اطلاع آنان خواهد رسید .
 
اعمالی اظهار کرد: مردم اطمینان داشته باشند که در صورت طرح مسئله و موضوعی با این واحد، مسئله با جدیت ویژه‌ای مورد پیگیری قرار می‌گیرد .
 
رییس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس با اظهار اینکه این سامانه پل ارتباطی میان اداره بازرسی و شکایات شهرداری با شهروندان است، افزود: ارزیابی عملکرد واحدهای تابعه شهردار از دیگر مسئولیت‌های اداره بازرسی است که در مسیر رشد و پیشرفت شهری اهمیت فراوانی دارد و با جدیت مورد پیگیری قرار می‌گیرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار