6 پروژه برق رسانی در شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید

مدیر امور برق شهرستان کارون از افتتاح شش پروژه برق با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۱۲۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ 06 February 2019

طاهر باوی با اشاره به طرح‌های قابل افتتاح این شرکت در دهه فجر امسال اظهار کرد: همزمان با ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شش پروژه بزرگ توسعه در شبکه توزیع برق این شهرستان با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در چهلمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در راستای اجرای طرح‌های رفع محرومیت، با تلاش امور برق شهرستان کارون تعداد 6 پروژه برق‌رسانی، اصلاح و روشنایی معابر در مناطق مختلف شهری و روستایی به مرحله بهره‌برداری رسید.

باوی تصریح کرد: اقدامات انجام گرفته در این شش پروژه شامل نصب 8 دستگاه ترانسفورماتور، 217 اصله پایه، 2500متر شبکه فشار ضعیف و 4600متر شبکه فشار متوسط و درمناطق مهدیس، قلعه کوچک و قلعه بزرگ، منازل عموری، پشت شکاره 2 منازل گاز مایع، خط بین غزاویه و بوهور، اسلام آباد غربی خیابان صابرو مهدیس منازل تامین اجتماعی است.

باوی بیان کرد: جلب رضایت شهروندان در امر خدمت رسانی جزو اصلی ترین وظایف ما در راستای خدمت رسانی است و این مهم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اجرایی شده است.

مدیرامور برق شهرستان کارون خاطرنشان کرد: اعتبار اختصاص یافته به این پروژه‌ها 5 میلیارد و 724 میلیون ریال است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار