توقیف سه خودرو حامل قاچاق چوب در دیشموک + تصویر

کد خبر: ۷۸۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۳ 04 October 2019

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کهگیلویه از توقیف سه دستگاه خودرونیسان سایپا حامل چوب جنگلی غیرمجاز و قاچاق در این شهرستان خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، «هدایت الله آویزش» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی در اجرای گشت و کنترل جاده مواصلاتی "دیشموک به دهدشت" سه دستگاه خودرو نیسان سایپا را توقیف کردند.
وی اظهارکرد: افراد متخلف با جاسازی چوب و هیزم جنگلی  زیر کاه قصد خروج این محوله به خارج از شهرستان را داشته اند که با تلاش و هوشیاری نیروهای منابع طبیعی در ساعت 2 بامداد پنج شنبه 11/7/98 دستگیر، خودروها به پارکینگ انتقال داده شده و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده اند.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: برابر با ماده 48 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها، حمل چوب و هیزم و زغال حاصله از درختان جنگلی بدون دریافت مجوز از سازمان جنگلها مراتع و آبخیزداری کشور ممنوع و تخلف محسوب می شود.
آویزش اضافه کرد: شهروندان هرگونه تخلف در عرصه‌های جنگلی و مرتعی و تخریب در منابع ملی را از طریق تماس تلفنی رایگان 1504 اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار