شهرداری از بارش برف سنگین فرصت ساخت

جشنواره آدم برفی، فرصتی برای شور و نشاط اردبیلی ها

در جشنواره های فرهنگی و اجتماعی شهری، لازم است علاوه بر فراهم کردن شادی های لحظه ای، محیطی فراهم شود که شهروندان در آن احساس پویایی و مفید بودن کنند و روحیه کار جمعی آنان تقویت شود. از این رو ابتکارهایی مانند برگزاری جشنواره آدم برفی قابل تقدیر است.
کد خبر: ۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳ 25 February 2015

سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل از بارش برف سنگین در اوایل هفته جاری فرصتی برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی فراهم کرد.

به گزارش تابناک اردبیل، عصر دیروز سه شنبه جشنواره آدم برفی به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در ورودی منطقه تفریحی و گردشگری دریاچه شورابیل اردبیل برگزار شد.

بابک پورپناهی مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل در گفتگو با تابناک افزایش نشاط اجتماعی در بین شهروندان را از مهمترین اولویت های شورا و شهرداری اردبیل در حوزه فرهنگی عنوان کرد و افزود: این هدف در چارچوب برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی بویژه در مناسبت های گوناگون در سطح مناطق شهر دنبال می شود.

علاوه بر این شناسایی استعدادهای هنری و تقویت خلاقیت در تولید آثار برفی از اهداف برگزاری این جشنواره اعلام شد. در این جشنواره کلکسیونی از خلاقیت در ساخت پیکره های برفی در معرض دید شهروندان قرار گرفت.

سطح اجرایی این جشنواره در سنین کودکان ، آماتور ، حرفه ای و بخش ویژه بود که آثار تولید شده در هر بخش توسط اساتید مجسمه سازی ودود موذن ، حجت مجرد و احمد شیخ زاده مورد داوری قرار گرفت و از آثار برتر در سطوح مختلف تجلیل شد.

یکی از موضوعاتی که در هر جامعه ای به ویژه در حوزه سیاست گزاری باید مورد توجه قرار گیرد، بحث نشاط اجتماعی است که با تقویت آن، امنیت اجتماعی نیز افزایش پیدا می کند.

نشاط اجتماعی معنای وسیعی دارد و صرفاً در ایجاد شادی های لحظه ای خلاصه نمی شود بلکه در عین فراهم کردن شادی های لحظه ای، باید محیطی فراهم شود که شهروندان در آن احساس پویایی و مفید بودن کنند.

از این منظر ابتکارهایی مانند برگزاری جشنواره آدم برفی که محیطی برای افزایش نشاط اجتماعی در فضای سرد زمستانی اردبیل فراهم کرد، قابل تقدیر است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار