قیمت کاهشی اجناس در بازار کهگیلویه و بویراحمد پس از افزایش قیمت بنزین

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت کنونی بازار استان اظهار کرد: در سال گذشته که قیمت بنزین افزایش پیدا نکرده بود قیمت بسیاری از کالاها در بازار استان بسیار بالاتر از قیمت کنونی بود.
کد خبر: ۸۰۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳ 03 December 2019
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد ازتثبیت و یا کاهش قیمت بسیاری از کالاها در بازار استان خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد نشست ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حشمت الله صمیمی‌دوست معاون اقتصادی استاندار برگزار شد.
در این نشست معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت کنونی بازار استان اظهار کرد: در سال گذشته که قیمت بنزین افزایش پیدا نکرده بود قیمت بسیاری از کالاها در بازار استان بسیار بالاتر از قیمت کنونی بود.
وی با  برشمردن قیمت برخی  از کالاها گفت: قیمت پیاز در حال حاضر7 هزار تومان است که در آذرماه سال گذشته قیمت آن تا 11 هزار و 500 تومان بود.
این مسوول گفت: سیب زمینی در حال حاضر به قیمت 5000 تومان به فروش می رسد در حالی که سال گذشته در همین روزها قیمت هر کیلوگرم سیب زمینی 8 هزار و 500 تومان بود.
وی در بخش دیگری از ارائه آمار خود در نشست ستاد تنظیم بازار استان افزود: قیمت موز مرغوب سال گذشته 17 هزار و 500 تومان بود و اکنون 14 هزار تومان است.
این مسوول در ادامه به قیمت برخی دیگر از محصولات و کالاها در بازار استان اشاره کرد و گفت: شوینده ها در بازار تفاوت قیمتی نداشته است هر چند آهن و  میلگرد افزایش داشته که ناشی از نوسانات بازار جهانی و بورس بوده است که با تذکرات داده شده از سوی وزیر صنعت قیمت آن کاهش خواهد یافت.
وی گفت: قیمت روغن نباتی تغییری نکرده و رب گوجه فرنگی که سال گذشته تا هر قوطی 20 هزار تومان قیمت داشت شاهد ثبات قیمت هستیم و نسبت به مدت مشابه 60 درصد کاهش قیمت داشته؛ در لبنیات افزایش قیمتی نداشته ایم و حبوبات حتی کاهش قیمت داشته است.
این مسوول با بیان آمار قیمت برخی کالاها و اجناس دیگر هم گفت: در صیفی‌جات و تره بار هم در برخی اقلام افزایش قیمت داشته ایم که افزایش قیمت ها ناشی از نوسانات فصلی بوده است.
صمیمی دوست با اشاره به قیمت کنونی مصالح ساختمانی و نهاده های دامی و گوشت و مرغ و تخم مرغ در بازار استان گفت: در مصالح ساختمانی افزایش قیمتی نداشته ایم در گوشت قرمز شاهد  تثبیت قیمت هستیم و در مرغ کاهش قیمت از 13 هزار و 200 تومان به 12 هزار و 700 تومان داشته ایم.
وی گفت: تخم مرغ هم سال گذشته آذرماه کیلویی 12 هزار تومان بود که اکنون قیمت آن کیلویی 10 هزار تومان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار