بازدید های یکشنبه راهبران آموزشی / تاکید بر اجتماعی شدن دانش آموزان + تصاویر و فیلم

مرادیان : نکته بسیار جالب این است که بسیاری از دانش آموزان در مدارس روستایی دارای روحیه خوبی هستند و این در جهت حفظ شخصیت دانش آموزان و اجتماعی بودن آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۸۰۹۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷ 30 December 2019

در راستای مصوبه نشست ماهانه راهبران آموزشی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد مبنی بر بازدید گروهی راهبران آموزشی از حوزه های مختلف مدارس این شهرستان در روزهای یکشنبه هر هفته ، روز گذشته راهبران آموزشی از حوزه های چنار و میانتگان بازدید به عمل آوردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در حاشیه این بازدید گفت : در بازدید از مدرسه میانتنگان ، یکی از دورترین مدارس شهرستان بویراحمد ، خوشبختانه با روحیه بسیار خوب دانش آموزان مواجه شدیم.
آناهیتا مرادیان ، افزود : در دیگر مدارس این منطقه برخی مشکلات از نظر فضای فیزیکی مشاهده شد که در برخی موارد متاسفانه علیرغم اقدام آموزش و پرورش مبنی بر آمادگی برای انتقال مدرسه پیش ساخته اما به دلیل نیاز به همکاری اهالی روستا ، هنوز موفق به نصب آن نشده ایم.
مرادیان ادامه داد : بی شک رسیدن به نقطه مطلوب در کیفیت بخشی به آموزش نیازمند مشارکت همگانی است لذا انتظار داریم هم مردم و هم خیرین در این زمینه در کنار آموزش و پرورش باشند هرچند تاکنون همکاری های زیاد مردمی و خیرین را هم داشته ایم.
دانلود
 
وی گفت : در بازدید راهبران از مدارس و جمع بندی گزارشات ، به نظر می رسد ، عملکرد همکاران در کیفیت بخشی آموزشی خوب است و نکته بسیار جالب این است که بسیاری از دانش آموزان در مدارس روستایی دارای روحیه خوبی هستند و این در جهت حفظ شخصیت دانش آموزان و اجتماعی بودن آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است.
مرادیان در پایان گفت : برنامه بازدید گروهی راهبران ، هر یکشنبه ادامه خواهد داشت که تلاش می شود در هفته های آینده به مرور بر کیفیت کار افزوده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار