بیش از ۴۰درصد مردم شهر زاهدان حاشیه‌نشین هستند

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: استان سیستان و بلوچستان و به ویژه شهر زاهدان با مشکلات زیادی مواجه است و تصمیم داریم با تمام توان برای حل این مشکلات تلاش کنیم.
کد خبر: ۸۵۸۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳ 10 June 2020

حسینعلی شهریاری در نشست ساماندهی حاشیه نشینی، ساماندهی حاشیه نشینی و اصلاح بافت فرسوده شهر زاهدان را ضروری دانست و گفت: متاسفانه بیش از ۴۰درصد مردم شهر زاهدان حاشیه‌نشین هستند که وضعیت زندگی‌شان به مراتب بدتر از زندگی روستایی است.

وی تاکید کرد: پروژه‌های عمرانی استان حتی الامکان به شرکت‌های داخلی استان واگذار شود چراکه حضور و فعالیت شرکت‌های سایر استان‌ها و استان های معین موجب خروج پول و سرمایه از استان می‌شود و مردم ما از این منابع سهم نمی‌برند و این در حالی است که شرکت‌های داخلی استان در شرایط بیماری کرونا هم کار را تعطیل نکردند.

نماینده مردم زاهدان افزود: از بدو انقلاب اسلامی تاکنون خدمات زیادی در استان انجام شده و دولت ها به این استان توجه داشته اند اما نیاز است مدیران استان برای دریافت بیشتر منابع از سطح کشور تلاش کنند.

شهریاری گفت: مجموعه مسئولان جمهوری اسلامی برای استان محروم و دارای مسائل قومی و مذهبی سیستان و بلوچستان که همجوار با دو کشور مسئله دار نیز است، به طور ویژه توجه دارند و توجهات اخیر مقام معظم رهبری به استان در بحث پرداخت اعتبارات کلان از محل صندوق توسعه ملی بیانگر این مهم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار